جشنواره عکاسی بهاری سبزینه ۱۴۰۲

لبخند سبزینه امید به آینده و زندگی روشن است که با هدیه آن به یکدیگر
دوباره جوانه خواهیم زد
سبزینه فرصتی است برای از نو سبز شدن در زیر آسمان بهاری

بهار در فرهنگ ما ایرانیان، فراتر از یک فصل، نقطه‌ی شروعی است برای حرکت به‌سوی کمال و باردهی. وقتی می‌گوییم: «سالی که نکوست از بهارش پیداست» در واقع داریم اهمیت شروع محکم و حساب‌شده را بیان می‌کنیم. تعریف درست اهداف و برنامه‌ریزی مناسب است که ما را به مقصد می‌رساند و این‌ها همه را بهار به ما می‌آموزد. اگر گاهی کارها آن‌طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود، شاید به این خاطر است که با روح طبیعت همراه نیستیم. بیایید با طبیعت و اول از همه با بهار همراه شویم تا شاهد جوانه زدن، سبز شدن، رشد و ثمر دادن خود و افکارمان باشیم. استودیو آسمان این کار را با برپایی جشنواره عکاسی بهاری سبزینه آغاز کرده تا بار دیگر پیمان خود را با طبیعت به یاد بیاورد. اگر شما هم می‌خواهید منش بهاری و سخاوت را در خود تقویت کنید، با ما همراه شوید.

سالی که نکوست از بهارش پیداست

جشنواره بهاری سبزینه از 1 اردیبهشت تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شود. خانواده‌های محترمی که در این بازه‌ی زمانی، ثبت لحظات شاد زندگی خود را به آتلیه آسمان بسپارند، در بهار شیرین و پربار ما سهیم خواهند شد.

هدایا

• دریافت یک عدد عکس هدیه پرس شده شاسی به همراه کلی لیت ۹ در ۱۳ از عکس‌های انتخابی به انتخاب خانواده که ابعاد عکس شاسی شده و تعداد لیت‌ها متناسب با میزان خرید خانواده خواهد بود. • انتخاب از میان پکیج‌های شگفت‌انگیز بهاری آسمان که روی آنها ۴۸۵.۰۰۰ تا ۲.۲۸۰.۰۰۰ تومان عیدی نقدی، برای خانواده‌های همیشه همراه آسمان، در نظر گرفته شده است. • قابل ذکر است که همراه با تمامی عیدی‌هایی که انتخاب می‌کنید در فایل ری‌سایز شده تمامی تصاویر عکاسی شده به مشتریانی که مبلغ فاکتور آنها بالاتر از ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان باشد تعلق خواهد گرفت. همچنین خانواده‌هایی که مبلغ فاکتور خرید آنها بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان باشد فایل اصلی تمامی تصاویر ادیت شده به آنها تقدیم خواهد شد. ضمنا عزیزانی که پکیج خرید بالای ۱۲ میلیون تومان داشته باشند، تمامی فایل‌های اصلی عکاسی شده در اختیارشان قرار خواهد گرفت. • دو کارت اعتباری خرید، هرکدام به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان که یکی از این کارت‌ها با ۶ ماه اعتبار به شما خانواده عزیز و کارت دیگر با ۳ ماه اعتبار به آشنایان شما تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه با معرفی آسمان به آشنایان خود، نه تنها آنها را نیز از خدمات و هدایای ما بهره‌مند می‌سازید، بلکه با بازگشت این کارت از سوی دیگران، ۵% تخفیف برای فاکتور بعدی شما لحاظ خواهد شد.

جوانه خواهیم زد

برگزاری کمپین سبزینه با شعار «دوباره جوانه خواهیم زد» یک بار دیگر مسئولیت سنگین‌مان را در قبال نسل‌های آینده به ما یادآور می‌شود. به‌عنوان آتلیه عکاسی تخصصی نوزاد، کودک و خانم‌های باردار سال‌ها با فرشتگان زیبا و آینده‌ساز در ارتباط بوده‌ایم و با تمام وجود از آن‌ها مراقبت کرده‌ایم. همواره شاهد رشد و بالندگی جوانه‌ها بوده‌ایم و به بار نشستن‌شان را به تماشا نشسته‌ایم. بنابراین به نوروز، بهار و رستاخیز دوباره‌ی طبیعت و زندگی از صمیم قلب باور داریم. روز برمی‌آید، آسمان تاریک روشن می‌شود و جوانه‌ها سر از خاک برمی‌آورند. جهان بار دیگر از خواب برمی‌خیزد و زندگی در زمان و مکان گسترش پیدا می‌کند. چه روزهای شیرینی! سنت ما ایرانیان، تقسیم شادی با یکدیگر است که در دوره‌های خاصی مانند نوروز بیش از همیشه جلوه‌گر می‌شود. از این جهت وظیفه‌ی خود می‌دانیم که در کمپین نوروزی سبزینه، به همه‌ی خانواده‌های محترمی که قدم‌رنجه نموده و به آتلیه آسمان تشریف آورند، عیدی درخوری تقدیم نماییم که انتخاب آن با خود عزیزان باشد.

شرایط شرکت

خانواده‌های عزیز می‌بایست با توجه به روز و ساعتی که رزرو کرده‌اند، مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ یا ۱.۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب آتلیه واریز کنند تا نوبت آن‌ها ثبت شود. چنانچه خانواده بخواهد نوبت عکاسی خود را کنسل کند، باید این درخواست را ۷۲ یا نهایتا ۴۸ ساعت پیش از زمان مقرر شده، به اطلاع آتلیه برساند. اعلام کنسلی در روز عکاسی برابر است با عدم بازگشت مبلغی که بابت پیش‌پرداخت هزینه شده بود. • رزرو پکیج‌های عکاسی تخفیف‌دار تنها پس از واریز کل مبلغ تخفیف، نهایی می‌شود. لازم به ذکر است که مبلغ پیش‌پرداخت در حساب خانواده‌های محترم باقی می‌ماند و در زمان صدور فاکتور نهایی، از مبلغ کل کسر می‌گردد و از این بابت نگرانی یا شبهه‌ای وجود ندارد.

رزرو نوبت

جهت رزرو وقت می‌توانید از تمامی راه‌های معمول ارتباطی از قبیل تماس با شماره تلفن‌های آتلیه و یا خط تلفن همراه و واتساپ اقدام نمایید و یا اطلاعات خود را در باکس تماس با آتلیه (موجود در صفحه‌ی خانه‌ی وبسایت رسمی آسمان) قرار دهید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند. جهت رزرو نوبت در روزهای تعطیل و آخر هفته، حداقل از چهار هفته پیش‌تر و برای هماهنگی نوبت در روزهای دیگر، از دو هفته جلوتر اقدام فرمایید.

    بهار پیام‌آور شکوفایی و از نو جوانه زدن است. درست مانند طبیعت که با فرارسیدن بهار زندگی را از نو آغاز می‌کند، انسان‌ها نیز با شروع سال نو اهداف خود را دوباره تعریف و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنند. در واقع بهار فرصتی است برای شادی گذر از زمستان و خیز برداشتن برای رشد و بالندگی. شاید برای همین است که آدم‌ها عکس گرفتن در فصل بهار در کنار درختان و گل‌ها را دوست دارند. شاید می‌خواهند بگویند: «من از نو آغاز کرده‌ام». اگر شما هم این بهار را سرآغاز مسیر رشد و حرکت خود قرار داده‌اید، آتلیه آسمان با برگزاری کمپین عکاسی بهاری سبزینه در کنار شماست تا سبزی روان و اندیشه‌تان را به تصویر بکشد. مانند همیشه، این کمپین هم مزیت‌های خاص خود را دارد که در قالب تخفیف‌های نقدی و هدایای متنوع تقدیم شما عزیزان می‌گردد. مطالعه‌ی دقیق جزئیات پکیج‌ها و مشورت با کارشناسان فروش ما کمک می‌کند بهترین محصول بهاری آتلیه آسمان را انتخاب کنید.

    دکورهای گوناگون برای خدمات متنوع عکاسی طراحی و اجرا شده‌اند تا میزبان شما خانواده‌های محترمی باشند که بهار را گرامی می‌دارید
    جشنواره بهاری سبزینه فرصتی فوق‌العاده برای عکاسی از نوزاد، کودک و خانواده