چاپ عکس فاین آرت

چاپ عکس فاین آرت
این شیوه یکی از به‌روزترین و باکیفیت‌ترین تکنیک‌های چاپ عکس است که در یک فرآیند تماما دیجیتال و با دقت صد در صدی انجام می‌شود. بخش مهمی از جزئیات فنی یک عکس با یک چاپ خوب نمایان می‌شوند. چاپ فاین آرت یا inkjet print در آتلیه آسمان، با استفاده از کاغذ‌های بدون اسید و پرینترهای بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. در این شیوه، عکس چاپ شده طول عمری بالای صد سال دارد، همچنین رنگ‌ها و تنالیته‌های تصویر به واقعی‌ترین شکل و با بیشترین میزان اشباع بازنمایی می‌شوند.
• آتلیه آسمان می‌تواند عکس‌های سفارشی خانواده‌‌ها را به‌صورت فاین آرت چاپ کند. این چاپ را می‌‌توان روی کاغذهایی با ضخامت و بافت‌های متنوع انجام داد و به‌کمک آن، به ویژگی متمایزی مانند عمق رنگ بسیار بالا دست پیدا کرد که خود باعث به تصویر کشیده شدن صحیح جزئیات بصری در طیف‌‌های رنگی متفاوت می‌شود. چاپ فاین آرت، ارزش واقعی تصاویری که با تجهیزات روز ،عکاسی و نورپردازی و با سیستم‌های مکانیزه و بسیار دقیق کالیبره و تنظیم شده‌‌اند را نشان می‌دهد.
• عمر طولانی و دوام رنگ در ارائه‌هایی مرتبط با چاپ فاین آرت به بیش از 150 تا 200 سال می‌رسد که عملا عکس چاپ شده شما را تبدیل به اثر هنری یا Art Work می‌‌کند.
• این تصاویر در ابعاد متفاوت و در عرض‌های بیش از ۱ تا ۲ متر هم قابل اجرا هستند.
• عکس هایی که به‌صورت فاین آرت چاپ می‌شوند، قابلیت قرار گرفتن در قاب و پشت شیشه را دارند. همچنین می‌توان روی این تصاویر با دقت و ظرافت تمام، لمینت مات یا براق پیاده کرد.
Diasec
+
Diasec

Chromaluxe
+
Chromaluxe

Canvas Print
+
Canvas Print

Fineart Print
+
Fineart Print

Photo Print
+
Photo Print

Mounting
+
Mounting

انواع دیگر محصول