عکاسی از خانم باردار

عکاسی از خانم باردار
لحظه‌های شیرین مادر شدن، بی‌تکرار و فراموش نشدنی هستند. آتلیه عکاسی بارداری آسمان با درک این موضوع و با تجربه‌ی بالایی که در طی این سال‌ها در زمینه عکاسی از خانم‌های باردار کسب کرده، ثبت این لحظات را به بهترین شکل برای مادران عزیز میسر می‌سازد. عکاسی و نورپردازی حرفه ای در کنار ژست دهی مناسب در لباس‌هایی زیبا، دقیقا آن چیزی است که می‌تواند تصویری ایده آل و متناسب با انتظارات خانم های باردار را پدید آورد.
عکاسی از خانم باردار
تنوع لباس و ژست عکاسی بارداری

خانواده‌هایی که برای عکاسی در دوران بارداری به استودیو آسمان مراجعه می‌کنند، از تنوع ایده‌ها و ژست‌ها شگفت‌زده می‌شوند. ما با ارائه‌ی روش‌های بدیع نورپردازی و ترکیب‌بندی‌های حساب‌شده، تصاویری کم‌نظیر را از این دوران خاص زندگی شما مادران گرامی به ثبت می‌رسانیم. ضمنا از آن‌جایی‌که تهیه لباس مناسب برای برخی خانواده‌ها دشوار است، خودمان نسبت به تهیه لباس فیت برای مادران باردار اقدام کرده‌ایم تا شما عزیزان از این نظر دچار دردسر نشوید. تنوع فوق‌العاده‌ی لباس‌های بارداری، دست‌تان را برای انتخاب گزینه‌ای که مطابق سلیقه‌ی شما باشد، باز می‌گذارد.

حفظ حریم خصوصی خانواده ها

حفظ حریم خصوصی مشتریان، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت استودیو آسمان محسوب می‌شود که این مسئله در مورد عکاسی بارداری که حساسیت روی آن کمی بیش‌تر است، با جدیت بیش‌تری مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین چه در زمانی که در آتلیه و در سالنی مجزا مقابل دوربین ایستاده‌اید، چه پس از آن که عکس‌های شما ادیت و چاپ می‌شوند، از تصویر شما به بهترین شکل ممکن محافظت می‌گردد. تصاویر مربوط به بانوان باردار، فقط توسط همکاران خانم ما ویرایش می‌شوند و تنها مراجعه‌کنندگان خانم اجازه‌ی تماشای آن‌ها (جهت انتخاب تم و ژست) را دارند.

لیست قیمت عکاسی و فیلمبرداری بارداری
عوامل موثر بر قیمت عکس بارداری

۱. نحوه ارائه خدمات و تجربه: کیفیت خدمات‌دهی در قیمت بسیار موثر است زمانی که آتلیه بارداری نظیر آسمان با بیش از ۳۵ نفر پرسنل خدماتی با کیفیتی و کم نظیر را می‌خواهد به مشتریانش ارائه دهد قاعدتا هزینه‌های زیادی را باید متحمل شود که روی قیمت تاثیر گذار است.
۲. کیفیت محصولات و خروجی نهایی:، لباس ها و اکسسوری های متنوع و شکیل برای ثبت تصاویر و کیفیت محصولات خروجی عکس و ویدیو است که بشدت روی قیمت تاثیر گذار باشد.
۳. تجهیزات استفاده شده: نوع تجهیزاتی که آتلیه‌ها برای جلسه عکاسی بارداری استفاده می‌کنند نیز بر هزینه تأثیر می‌گذارد. استفاده از دوربین‌ها، لنزها، فلاش‌ها و تجهیزات نورپردازی حرفه‌ای‌تر قاعدتا هزینه را افزایش می‌دهد.
۴. تجربه و مهارت نیروی کار: آتلیه‌ها برای استخدام و حفظ نیروهای حرفه‌ای و باسابقه خود دستمزد به مراتب بالاتری را در نظر خواهند گرفت تا خدمات ‌دهی و خروجی تصاویربهتری داشته باشند.
۵. زمان عکاسی بارداری:جلسات عکاسی طولانی‌تر هزینه بیشتری دارند. و در زمان بیشتر تصاویر مناسب‌تری تولید خواهد شد.
۶. خدمات و هدایای جانبی: این هدایا و پکیج‌های تخفیفی در آتلیه‌های مختلف که با نیاز‌ و علایق شما بیشترین تطابق را داشته باشد، می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های عکاسی بارداری را کاهش دهید.
۷. مکان آتلیه: آتلیه‌ها در مناطق مختلف شهر تهران به دلیل تفاوت در هزینه‌ها، قیمت‌های مختلفی دارند.

لیست قیمت عکاسی خانم باردار
عکاسی از خانم باردار
راهنمای آمادگی پیش از عکاسی بارداری در آتلیه

ما در استودیو آسمان به‌واسطه‌ی همکاری با افراد متخصص و بیش از ده سال تجربه‌ اندوزی، علاوه بر کیفیت نهایی تصاویر، سلامت شما را نیز تضمین می‌کنیم. نکاتی که در ادامه می‌آیند، توصیه‌هایی هستند که رعایت آن‌ها توسط شما، ما را در ارائه‌ی هرچه بهتر خدمات به خانواده‌ی محترمتان یاری می‌کنند.

عکاسی از خانم باردار
شرایط رزرو وقت در آتلیه عکاسی نوزادی آسمان

• برای رزرو نوبت عکاسی بارداری خود در آتلیه آسمان در روزهای تعطیل و آخر هفته و نوبت‌های آخر وقت حداقل سه هفته تا یک ماه و برای روزهای وسط هفته حداقل ده روز زودتر با آتلیه تماس بگیرید. هنگام رزرو نوبت به مسیر رفت‌ و‌آمد و ترافیک دقت نمایید. در صورت تأخیر برای حضور، استودیو در برابر جبران زیان مالی و زمان ازدست‌رفته مسئولیتی ندارد؛ زیرا برای مشتریان بعدی نیز زمانی مشابه در نظر گرفته شده است.
• پیش‌پرداخت رزرو برای روزهای سه شنبه تا چهارشنبه و ساعتهای 9:00 تا 17:00 حداقل 900،000 تومان است.
• پیش‌پرداخت رزرو برای روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیل رسمی و روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعتهای17:00 تا 21:00 حداقل1،400،000 تومان است.
• مشتری عزیز، میبایست طبق روز و ساعتی که نوبت خود را رزرو می‌کنید پیش‌پرداخت وقت را واریز کنید تا رزرو نوبت شما قطعی شود. در غیر این صورت، نوبت شما قطعی نشده و بعد از گذشت 72 ساعت به‌صورت خودکار از سیستم اتوماسیون نوبت دهی حذف می‌گردد.
• همچنین برای لغو نوبت خود یا جابجایی آن به نوبتی دیگر باید 72 ساعت زودتر آتلیه را در جریان قرار دهید. در صورتی که روز عکاسی یا روز قبل، نوبت خود را لغو کنید هزینۀ پیش‌پرداخت به شما بازگردانده نخواهد شد.
• در صورت رزرو پکیج‌های تخفیف دار باید کل مبلغ پکیج را برای ثبت رزرو خود پرداخت کنید.
• مبلغ پیش‌پرداخت در حساب مشتری‌ها می‌ماند و بعد از انتخاب عکس و صدور فاکتور نهایی از مبلغ کل کسر می‌شود.
• آتلیه بارداری آسمان مبلغی به عنوان ورودی ندارد و تمام مبالغ جز هزینه ی شما برای چاپ و اجرای عکس‌ها حساب می‌گردد.
• نوبت های عکاسی نوزاد و باردار سه ساعت است
• نوبت های نوزاد و باردار: 10:00 تا 13:00 - 14:00 تا 17:00 - 17:30 تا 20:30

عکاسی از خانم باردار
چک لیست عکاسی بارداری برای حضور در آتلیه

لباس زیر مناسب در رنگ های سفید .کرم. مشکی.
یک یا دو دست لباس اسپرت مثل جین یا کتان بابلوز های اسپرت و پیراهن کوتاه یا پیراهن های بارداری
کفش اسپرت یا تخت عروسکی و کفش پاشنه بلند 2 تا 3 جفت (کفش پاشنه بلند الزامی نیست).
مدل مو اگر بلند هست براشینگ شود و اصلا از تافت استفاده نشود در ضمن ما تاج گل و گلسر و هد داریم .
اگر دوست داشتید همراه با همسرتان نیز عکس های دونفره به یادگار داشته باشید پیشنهاد میکنیم چک لیست زیر را هم چک کنید:
شلوار جین- شلوارهای کتان در چند رنگ مختلف
پیراهن های مردانه که قابل پوشیدن با شلوار جین و کتان و کت و شلوار باشد درچند رنگ مختلف
تی شرت و کت های اسپرت در چند رنگ مختلف
اگر علاقه مند به عکاسی با لباس رسمی هستید میتوانید کت و شلوار همراهتان بیاورید.
اگر همسرتان اهل کروات وپاپیون هست حتما باخود کروات وپاییون و کلاه و کمربند هم بیاورید.
چند جفت کفش مردانه و کالج و کفش مردانه رسمی و تمیز
لوازام برای عکاسی نوزاد
چند دست لباس نوزادی که برای سیسمونی تهیه نموده اید.
چنددست کفش و پاپوش نوزادی.
عروسک و اسباب بازی چند عدد.
درپایان سه چیز مهم یادآوری میشود.
مالباس حریرسفید داریم که حتما باید لباس زیر سفید همراه داشته باشید.
هرکفشی که برای عکاسی در داخل سالن استفاده میشود باید از روز قبل زیرش کاملا تمیز باشد (زیر کفش باید شسته شود).
آخرین عکس سونوگرافی همراه داشته باشید

عکاسی از خانم باردار
چرا باید از دوران بارداری خود عکاسی کنیم؟

دوران بارداری زمان خاصی در زندگی شما است. فقط طی چند ماه کوتاه یک فرد کوچک و جدید به خانواده شما ملحق می‌شود و اوضاع دیگر هرگز مثل قبل نخواهد بود. احتمالاً دیگر هرگز به اندازه‌ی این دوران، پر جنب و جوش، شاد و سرزنده‌ نخواهید بود، بنابراین فرصت فوق‌العاده‌ای برای عکاسی است و باید این حس و حالتان را ثبت کنید.
عکاسی بارداری یک روش خیره‌کننده برای ثبت این رویداد مهم زندگی است. عکس‌های بارداری شما پر از حس، برازنده و صمیمی خواهند بود و همچنین هیجان، دلهره و امیدهای شما را برای نوزاد جدیدتان کاملاً به تصویر می‌کشند. در این مطلب به بررسی تمامی ویژگی‌های عکاسی بارداری می‌پردازیم.
عکاسی بارداری به روش‌های مختلفی انجام می‌شود، چه در منزل و چه در آتلیه. ژست‌ها‌ی متنوعی برای عکاسی بارداری وجود دارد که معمولاً بیشتر آتلیه‌ها استفاده می‌کنند اما خلاقیت در ایجاد ژست های جدید که از سختی ها و شیرینی های دوران بارداری نکاهد می تواند کیفیت تصاویر بارداری را بیشتر کند. افراد با توجه به سلایق و اولویت‌های خود می‌توانند عکاسی در آتلیه یا منزل را انتخاب کنند که در پایین هر کدام از این دو را توضیح خواهیم داد.

عکاسی از خانم باردار
عکاسی بارداری در آتلیه بهتر است یا در منزل؟

عکاسی بارداری در آتلیه
آتلیه‌های بارداری از طریق گرفتن عکس‌های دوران بارداری می‌توانند خاطرات زیبایی از زمان بارداری را برای خانم‌ها و خانواده‌ی آنها رقم بزنند. بسیاری از آتلیه‌ها به روش‌های مختلف و با دیزاین‌های منحصربفرد به صورت تخصصی عکاسی بارداری را انجام می‌دهند. به همین دلیل، عکس‌های آتلیه حاملگی معمولاً از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به عکس‌های بارداری داخل منزل برخوردار هستند.
آتلیه‌ها معمولاً با توجه به شرایط جسمی خانم باردار در ابتدا به انتخاب لباس او می‌پردازند. از دیدگاه آتلیه‌ها، یک لباس جذاب‌ نه تنها می‌تواند مانع از بد جلوه دادن شکم مادر شود، بلکه شیرین‌تر و ماندگارترین لحظات را به ثبت می‌رساند.
بعد از لباس، آتلیه‌ها در گرفتن عکس‌های گوناگون طبق شرایط خانم‌های باردار نشستن یا ایستادن برای آنها دشوار است، مهارت و خلاقیت خاصی دارند و می‌توانند عکس‌های زیباتری را به ثبت برسانند.
عکاسی بارداری هم به صورت عکس تکی از مادر و هم در کنار همسر انجام شود. به همین دلیل بسیاری از آتلیه‌های عکاسی بارداری با استفاده از وسایل جانبی مثل لبا‌س‌های بچگانه و نورپردازی عکس‌های جذاب و حرفه‌ای را به ثبت می‌رسانند.
عکاسی بارداری در منزل
منزل شما جایی است که کودکتان در آن رشد کرده و بزرگ می‌شود. برای عکاسی بارداری شاید منزل شما مکان بهتری نسبت به آتلیه عکاسی باشد. در دوران بارداری می‌توان در بخش‌های گوناگون منزل و با حال و هوای صمیمی و راحت عکس گرفت تا تصاویر طبیعی‌تری از شما باقی بماند و حسِ آسودگی کنید.
اگرچه شاید عکاسی بارداری در منزل از لحاظ کیفیت عکاسی و نورپردازی و یا لباس و دیزاین ضعیف‌تر از عکاسی آتلیه بارداری باشد، ولی قطعاً می‌تواند خاطرات زیباتری را تداعی کند زیرا ساده و صمیمی‌تر است.

عکاسی از خانم باردار
اهمیت عکس دوران بارداری

اهمیت عکس دوران بارداری - عکاسی بارداریبدن شما در دوران بارداری تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. اما بزرگترین تغییر، تبدیل آرام و زیبای شما از زن بودن به مادر شدن خواهد بود. تبریک می‌گوییم! شما حتماً باید این دوران خاص را خاطره‌انگیز کرده و آن را ثبت کنید. گرفتن عکس از دوران بارداری به دلایل زیر مهم است:
۱. اولین دلیل این است که خاطرات برای خودتان ثبت خواهد شد. بهتر است عکس‌هایی از دوران بارداری خود داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. اعطای زندگی یکی از شگفت‌انگیزترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. شما عکس‌های عروسی خود را دارید و باید عکس‌های دوران بارداری را نیز به عنوان بخشی از فصل زندگی‍تان در اختیار داشته باشید.
۲. احساس شگفت‌انگیزی خواهید داشت! چرا وقت نگذارید تا از خوش تیپ بودن، آرایش مو، آرایش صورت و یک جلسه عکاسی لذت ببرید و از درون احساس قدرت و زیبایی کنید.
۳. بهانه‌ای عالی برای داشتن عکس‌های خانوادگی است. اگر قبلاًصاحب فرزند شده‌اید، زمان فوق‌العاده ای است تا قبل از ورود عضو جدید، یک عکس خانوادگی سه نفره بگیرید.
۴. همسر خود را غافلگیر کنید! بله، این ایده بسیار محبوبیت پیدا کرده است. می‌توانید یک جلسه عکاسی بارداری را در کنار دوستان و خانواده‌ی خود ترتیب دهید تا از جنسیت نوزاد باخبر شده و عکس‌های جذابی را ثبت کنید.
۵. می‌توانید در آینده وقتی فرزندتان مادر یا پدر شد، عکس‌هایی از دوران بارداری‌تان را به او بدهید. فرزند شما با دیدن خودش در شکم شما بسیار خوشحال و هیجان‌زده می‌شود و متوجه می‌شود که آن خاطرات برای همه شما چقدر خاص بوده است.

عکاسی از خانم باردار
بهترین زمان عکاسی بارداری

توصیه می‌کنیم که عکاسی بارداری را در هفته‌ی بیست و هشتم تا سی و ششم بارداری دهید. این در اوایل ماه هفتم، اما حداکثر تا پایان ماه هشتم بارداری است. این دوره در حدود سه ماهه‌ی سوم بهترین بازه زمانی برای نشان دادن برجستگی شکم است!
در هفته‌ی بیست و هشتم تا سی و ششم بارداری، مادر معمولاً هنوز احساس راحتی می‌کند، بنابراین ایستادن یا ژست گرفتن هنگام عکاسی برای او آسانتر است. همچنین در این زمان، شکم مادر به حدی بزرگ شده است که به وضوح باردار به نظر می‌رسد و شکمی گرد و زیبا برای نمایش دارد!

عکاسی از خانم باردار
نکات عکاسی در خصوص انتخاب لباس و آرایش

در اینجا چند نکته را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند در عکاسی بارداری خود بهترین ظاهر را داشته باشید.
لباس ماکسی را امتحان کنید. لباس‌های ماکسی تا مچ پا یا زانو با گردنبندهای کلفت به طور چشمگیری روی یک بدن باردار خودنمایی می‌کنند. آنها بر روی برآمدگی زیبای شکم شما تمرکز می‌کنند. سعی کنید یک لباس ماکسی بافت‌دار پیدا کنید.
لباس فیت بپوشید. پوشیدن یک پیراهن بارداری تنگ و مناسب که تمام منحنی‌های زیبای شما را به نمایش بگذارد، شما را بسیار خیره‌کننده نشان می‌دهد. بسیاری از خانم‌ها از انجام این کار احساس ناراحتی می‌کنند، اما اگر یک پیراهن تنگ انتخاب می‌کنید باید بدانید که زیباتر از آن چیزی هستید که تصور می‌کنید!
دو لباس انتخاب کنید. یک ایده عالی این است که دو لباس برای عکاسی دوران بارداری خود داشته باشید، مثلاً یک لباس معمولی و یک لباس مجلسی. با این کار نه تنها هنگام انتخاب عکس‌هایی که می‌خواهید در منزل خود قرار دهید، گزینه‌هایی در اختیار دارید، بلکه در عکس‌ها نیز تنوع ایجاد می‌شود. فقط به عکاس خود بگویید که می‌خواهید در جلسات عکاسی لباس خود را عوض کنید.
فقط به یک لباس محدود نباشید. برای یک عکس یک ژاکت زیبا و برای عکس دیگر یک لباس توری بپوشید. ظاهری طبیعی و خنثی داشته باشید اما آن را با چیزی متفاوت تغییر دهید!
لباس‌های تک رنگ بهترین گزینه هستند. توصیه می‌کنیم از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید، نه طرح‌دار.

عکاسی از خانم باردار
نکات عکاسی در خصوص انتخاب لباس و آرایش

از انتخاب رنگ‌های قوی و پررنگ خودداری کنید. از رنگ سفید یا پاستلی استفاده کنید. مشکی هم کلاسیک است. رنگ سفید بسیار زیبا است و اجازه می‌دهد تا برجستگی شکم شما واقعاً نشان داده شود زیرا حواس را پرت نمی‌کند.
لباسی را انتخاب کنید که همیشه مد باشد. اگر برای عکس‌های باکیفیت دوران بارداری سرمایه‌گذاری می‌کنید، قطعاً نمی‌خواهید که ۲۰ سال بعد به این فکر کنید که «چرا من آن لباس را پوشیدم؟!» زیرا آن لباس در حال حاضر از مد افتاده است. به همین دلیل است که یک لباس ساده با رنگ‌های خنثی و پاستلی بهترین گزینه است.
لباس‌های بافت‌دار بپوشید. اگر برای افزودن ابعاد بیشتر به عکس‌های خود، لباس‌هایی که دارای بافت هستند را بپوشید، عکس‌های شما شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. می‌توانید یک ژاکت بافتنی را با شلوار جین ست کنید، یک لباس توری بپوشید یا یک تاپ گلدوزی شده به تن کنید. در هر صورت بافت در لباس جلوه‌ی بیشتری ایجاد می‌کند، بنابراین عکس‌های شما را زیباتر نشان می‌دهد. این یک جایگزین عالی برای چاپ یا الگو است.
طبق فصل پیش بروید. رنگ‌های ملایم و پاستلی را انتخاب کنید. زمستان است؟ با آبی روشن و سفید همراه شوید. تابستان است؟ کلاه آفتابی اضافه کنید. پاییز است؟ یک ژاکت کش‌بافت یا روسری بپوشید.
از آرایش سنگین خودداری کنید. شما می‌خواهید شبیه نسخه‌ی پیشرفته‌ی خود باشید و این تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید. همچنین نیازی به آرایش سنگین و دیوانه‌کننده‌ی ناخن‌ها ندارید!

عکاسی از خانم باردار
انواع ژست برای عکاسی بارداری

اگر قصد دارید عکاسی دوران بارداری را انجام دهید، ایده خوبی است که قبل از شروع چند ژست را در نظر داشته باشید. مرور نمونه عکس‌های دوران بارداری می‌تواند راه خوبی برای ایده و الهام گرفتن برای عکاسی باشد.
در این اینجا انواع مختلفی از ژست‌های رایج و محبوب در عکاسی‌های دوران بارداری را معرفی می‌کنیم.
عکس فقط از زاویه شکم
عکس از نمای زیر شکم
درست کردن قلب با دست جلوی شکم
پدر و مادر در حال بوسیدن یکدیگر
پدر در حال بوسیدن شکم مادر
از پشت بغل کردن مادر
یک دست بالای شکم، یک دست زیر شکم
هر دو دست زیر شکم
نشستن به سبک هندی
ایستادن مادر کنار پنجره و دست‌ها بر روی شکم
با کفش بچه
همراه با عکس سونوگرافی
پیچیدن ربان به دور شکم مادر

عکاسی از خانم باردار
ویژگی‌های عکس خوب در آتلیه بارداری

انتخاب یک آتلیه خوب از دغدغه‌های بزرگ افراد در هنگام انتخاب بهترین آتلیه برای عکاسی بارداری است. یک آتلیه عکاسی عالی و بی‌نقص باید دارای بخش‌های مختلفی مثل آتلیه کودک، آتلیه بارداری و آتلیه عروس به صورت مجزا باشد. یکی از ویژگی‌های یک آتلیه خوب، خلاق بودن است. یک آتلیه حرفه‌ای باید ایده‌های جدیدی برای عکاسی، به ویژه عکاسی بارداری داشته باشد. همه چیز به خلاقیت عکاس بستگی دارد و ایده‌پردازی او در هنگام عکاسی خیلی مهم است.
یک آتلیه عکاسی باید از فضای کافی برخوردار باشد و پس‌زمینه‌های متنوعی برای انواع عکاسی داشته باشد. آتلیه عکاسی باید انواع دکوراسیون و تزئینات را برای انواع مختلف عکس‌ها دارا باشد و تجهیزات دیگری مثل دوربین‌های حرفه‌ای، سه پایه، فیلترها و فلاش خارجی نیز باید در آنجا وجود داشته باشد.
عکاسی بارداری در استودیو آسمان
در استودیو آسمان باکیفیت‌ترین و متنوع‌ترین خدمات عکاسی را در زمینه عکس آتلیه نوزاد، عکس کودک و بارداری، هم در استودیوی و هم در فضای ‌باز یا در منزل ارائه می‌دهیم و ایده‌ها و امکانات عکاسی زیادی برای ثبت لحظات به یاد ماندنی و زیبای شما در اختیار داریم.