ساخت ویدیو کلیپ

ساخت ویدیو آرت
استودیو آسمان خدمات فیلمبرداری و ساخت ویدیو کلیپ در استودیو، فضای‌باز، در منزل و همین‌طور جشن تولد را به خانواده‌های محترم ارائه می‌دهد. فیلمبرداران و تدوین‌گران باتجربه ما، لحظاتی به‌یادماندنی را از جریان زندگی‌تان برای شما ثبت می‌کنند. آن‌ها در تعامل کامل با خانواده‌های عزیز ویدیوها را به نحوی تدوین می‌کنند که نه تنها با سلیقه خانواده هم‌راستا باشد، بلکه سخت‌پسندترین مخاطب‌ها نیز از نتیجه کار لبخند رضایت بر لب داشته باشند. در ساخت ویدیوها امکان استفاده از تصاویر هوایی، نورپردازی سینمایی، صدابرداری و کارگردانی حرفه ای مهیاست.
ساخت ویدیو کلیپ
هرجا و هرطور شما راحت باشید

استودیو آسمان به انبوهی از تجهیزات حرفه‌ای استودیویی و پرتابل مجهز است و بنابراین توانایی فیلمبرداری و ساخت ویدیو کلیپ در مکان‌های مختلف را دارد. هرجا که شما و فرزند نازنین‌تان راحت باشید، گروه ما آماده‌ی تصویربرداری است؛ فرقی ندارد آن‌جا استودیو باشد، یا فضای باز یا منزل‌تان. نورپردازی، فیلمبرداری و صدابرداری توسط کارگردان و عوامل حرفه‌ای و در بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود تا هرگز از تماشای دوباره‌ی ویدیو کلیپ زیبای خود سیر نشوید. همه‌ی این‌ها به لطف همکاری با گروهی حرفه‌ای ممکن می‌شود که توانایی بالایی در برقراری ارتباط با کودکان داشته باشند و این یکی از نقاط قوت آتلیه آسمان است.

تدوین حرفه ای و همسو با سلیقه شما

همکاران ما نه تنها در صحنه‌ی فیلمبرداری در تعامل کامل با خانواده‌ی محترم کار می‌کنند، بلکه در مرحله‌ی تدوین نیز به نظرات ایشان توجه نشان می‌دهند. هدف نهایی، ساخت ویدیو کلیپی حرفه‌ای است که به لحاظ فنی مورد تایید سخت‌گیرترین مخاطبان باشد و در عین حال رضایت شما را به‌عنوان سفارش‌دهنده جلب کند. چنین موفقیتی تنها در سایه‌ی همکاری با افراد کارآزموده و صبور حاصل می‌شود که استودیو آسمان به همراه داشتن این عزیزان افتخار می‌کند.

ساخت ویدیو آرت از کودکان یعنی
کاش تک‌تک لحظات و حرکات آن‌ها

به درازای یک عمر باشد

گالری ویدیو آرت
ساخت ویدیو کلیپ
چرا باید از کودک خود ویدیو آرت داشته باشیم؟

ویدیو آرت یا ویدیو کلیپ در مقایسه با عکس، دو مزیت قابل‌توجه دارد: یک، حرکت؛ دو، صدا. با فیلمبرداری از فرزند دلبند خود می‌توانیم تک تک حرکات ریز و شیرین او را که امکان ثبت کردن‌شان در قاب عکس وجود ندارد، در قالب یک ویدیوی جذاب ماندگار کنیم. اگر دوست دارید چهره و صدای ذوق‌زده‌ی کودک خود را در هنگام فوت کردن شمع تولد بارها و بارها تماشا کنید، به استودیو آسمان بیایید.

ساخت ویدیو کلیپ
تماشای ویدیو کلیپ دوران کودکی خودمان چه حسی دارد؟

حسرت مشترک بسیاری از متولدین دهه‌ی شصت و پیش از آن، در اختیار نداشتن فیلم از دوران کودکی‌شان است. یک کلیپ کوتاه از اتفاقی ساده می‌تواند انبوهی از خاطرات و لحظات را در ذهن آدم زنده کند. حال اگر این ویدیو مربوط به دوران کودکی باشد که امید به روزها و سال‌های آینده را نیز به ما یادآور می‌شود. فراموش نکنیم حرفه‌ای بودن ویدیو آرت به هرچه ماندگارتر شدن آن کمک می‌کند.