عکاسی و فیلمبرداری از جشن‌ تولد

عکاسی و فیلمبرداری از جشن‌ تولد
از قدیم خانواده‌ها برای ثبت لحظه‌های ماندگار از جشن‌های خود، آن را فیلمبرداری و عکاسی می‌کردند. این کار پس از سال‌ها همچنان طرفدار دارد زیرا جدا از مستند کردن جشن ها، حال و هوا، پوشش و زندگی یک نسل از یک خانواده را در بازه‌ای از زمان به تصویر می‌کشد. آتلیه آسمان مراسم و جشن‌های شما را به‌صورت کامل با دو عکاس و دو فیلمبردار، با بالاترین کیفیت ممکن پوشش می‌دهد.
هیچ لحظه ای جا نمی ماند

ثبت لحظات شاد زندگی، یکی از عادات مشترک میان مردمان فرهنگ‌های مختلف است. با ثبت تصویر یا ضبط ویدیو، این لحظات برای همیشه در یادمان می‌مانند و حتی به نسل‌های بعدی منتقل می‌شوند. طبعا جشنی که در آن مهمان‌های زیادی حضور دارند و میزبان، درگیر انواع و اقسام کارهاست، به یک گروه عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای احتیاج دارد. استودیو آسمان با اعزام دو عکاس و دو فیلمبردار باتجربه و حرفه‌ای، به شما اطمینان می‌دهد که هیچ لحظه‌ای از دست نمی‌رود و بعدها می‌توانید با خیالی آسوده و بدون دغدغه، به تماشای جشن فرزند عزیز خود بنشینید.

مانند یک فیلم سینمایی

استودیو آسمان استانداردهای تعریف‌شده‌ای دارد که طبق آن، خود را ملزم به بهره‌گیری از برترین تجهیزات و همکاری با حرفه‌ای‌ترین افراد می‌بیند. در مورد خدمات عکاسی و فیلمبرداری از جشن‌ها نیز این اصل با جدیت رعایت می‌گردد تا بالاترین کیفیت ویدیوگرافی و تدوین به شما عزیزان ارائه شود. درنتیجه، در پایان کار شما تعداد زیادی عکس کم‌نظیر خواهید داشت که هرکدام از آن‌ها زینت‌بخش گوشه‌ای از منزل‌تان می‌شوند و البته یک ویدیوی جذاب هم تحویل خواهید گرفت که کیفیت آثار سینمایی را تداعی می‌کند.

لیست قیمت عکاسی و فیلمبرداری جشن تولد
عوامل موثر بر قیمت خدمات جشن تولد

عکاسی از کودکان، یکی از زیباترین و لذت‌بخش‌ترین تجربیات والدین است. اما برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی کودک و منصفانه‌ترین قیمت عکاسی و فیلمبرداری جشن تولد، شناخت عوامل موثر بر هزینه امری بسیار مهم است. در این مطلب، به بررسی عوامل مهمی که بر قیمت عکاسی و فیلمبرداری جشن تولد تاثیر می‌گذارند، می‌پردازیم.

۱. نحوه ارائه خدمات و تجربه: کیفیت خدمات‌دهی در قیمت بسیار موثر است زمانی که آتلیه کودک نظیر آسمان با بیش از ۳۵ نفر پرسنل خدماتی با کیفیتی و کم نظیر را می‌خواهد به مشتریانش ارائه دهد قاعدتا هزینه‌های زیادی را باید متحمل شود که روی قیمت تاثیر گذار است.
۲. کیفیت محصولات و خروجی نهایی:، ساخت و اجرای دکورهای متنوع و شکیل برای ثبت تصاویر و کیفیت محصولات خروجی عکس و ویدیو است که بشدت روی قیمت تاثیر گذار باشد.
۳. تجهیزات استفاده شده: نوع تجهیزاتی که آتلیه‌ها برای جلسه عکاسی کودک استفاده می‌کنند نیز بر هزینه تأثیر می‌گذارد. استفاده از دوربین‌ها، لنزها، فلاش‌ها و تجهیزات نورپردازی حرفه‌ای‌تر قاعدتا هزینه را افزایش می‌دهد.
۴. تجربه و مهارت نیروی کار: آتلیه‌ها برای استخدام و حفظ نیروهای حرفه‌ای و باسابقه خود دستمزد به مراتب بالاتری را در نظر خواهند گرفت تا خدمات ‌دهی و خروجی تصاویربهتری داشته باشند.
۵. زمان عکاسی و فیلمبرداری جشن تولد از کودک: جلسات عکاسی طولانی‌تر هزینه بیشتری دارند. و در زمان بیشتر تصاویر مناسب‌تری تولید خواهد شد.
۷. مکان آتلیه: آتلیه‌ها در مناطق مختلف شهر تهران به دلیل تفاوت در هزینه‌ها، قیمت‌های مختلفی دارند.

گالری عکس و فیلم جشن ها
عکاسی و فیلمبرداری از جشن‌ تولد
چرا باید از جشن کودک خود عکاسی و فیلمبرداری کنیم؟

جشن های تولد یا سایر مناسبت‌های مربوط به کودکان، پر از لحظات شاد، ناب و تکرارنشدنی هستند. این جشن‌ها معمولا با حضور بچه‌های اقوام و آشنایان برگزار می‌شوند که این مسئله زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. بنابراین مراسمی مانند جشن تولد یا دندان درآوردن فرزندان می‌تواند بهانه‌ای باشد برای گردهمایی چند نسل از خویشان و دوستان. قطعا چنین فرصتی را باید مغتنم شمرد و به شکل‌های مختلف یاد آن را به‌خصوص برای کودکان زنده نگه داشت.

عکاسی و فیلمبرداری از جشن‌ تولد
تماشای عکس و فیلم از جشن دوران کودکی خودمان چه حسی دارد؟

زمان مسیری یک‌طرفه را رو به جلو طی می‌کند و همه‌چیز را همراه خود پیش می‌برد. این واقعیت که دیگر نمی‌توانیم به دوران کودکی‌مان برگردیم، سخت و دردناک است. اما تماشای عکس و فیلم خودمان از آن روزهای شاد و بدون دغدغه می‌تواند آرامش و خوشی را برای‌مان به همراه داشته باشد. علاوه بر این، شاید به‌کمک عکس‌ها و فیلم‌های جشن تولدمان، دوستان دوران کودکی خودمان را که سال‌ها از آن‌ها بی‌خبر بودیم، پیدا کردیم!