عکاسی مناسبتی و فصلی

عکاسی مناسبتی و فصلی
آتلیه آسمان در فصول مختلف و به مناسبت‌های گوناگون دکورهای متنوعی را در استودیو و فضای باز برای عکاسی از کودک، نوزاد و خانم های باردار طراحی و چیدمان می‌کند که از جمله آنها می توان به دکورهای نوروز، یلدا، کریسمس، زمستان، پاییز، هالووین و بسیاری دکورهای فصلی دیگر اشاره کرد.
عکاسی مناسبتی و فصلی
هر چهار فصل سال

در طول سال با مناسبت‌های گوناگونی روبه‌رو می‌شویم که برخی از آن‌ها بین‌المللی هستند و برخی دیگر، ریشه در فرهنگ همین سرزمین دارند. استودیو آسمان با شناخت سلیقه‌ی خانواده‌های محترم، دکورهای متنوعی را برای چیدن در آتلیه یا فضای باز طراحی می‌کند تا عزیزان در فصل‌ها و روزهای مختلف، امکان ثبت تصویر فرزند دلبندشان را داشته باشند. از نوروز و یلدای ایرانی گرفته تا کریسمس و هالووین جهانی، همگی دکورهای خاص خود را دارند. ضمن اینکه طراحان خلاق ما با مهارتی کم‌نظیر، حال و هوای هر فصل را نیز بازسازی می‌کنند.

سن صرفا یک عدد است!

یکی از افتخارات ما در استودیو آسمان این است که برای عکاسی مناسبتی و فصلی، محدودیت سنی اعمال نکرده‌ایم. کودک شما در هر سن و سالی که باشد می‌تواند در برابر دوربین ما ظاهر شود تا تصویر زیبایش را برای همیشه ثبت کنیم. در مورد نوزادان نیز این مسئله صدق می‌کند و این فرشتگان کوچک در مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف می‌توانند مهمان دکورهای متنوع و رنگارنگ ما باشند. علاوه بر این، برای خانم‌های باردار هم طراحی و چیدمان‌های ویژه در نظر گرفته شده که به هرچه ماندگارتر شدن این دوران کمک می‌کنند.

عکاسی مناسبتی و فصلی یعنی
گردش روزها و فرارسیدن مناسبت‌هاست

که دنیای ما را می‌سازد

گالری عکس مناسبتی و فصلی
عکاسی مناسبتی و فصلی
چرا باید از کودک خود در مناسبت های مختلف عکاسی کنیم؟

وقتی آلبوم عکس‌های خانوادگی‌مان را ورق می‌زنیم، سوال مشترکی که در ذهن‌مان شکل می‌گیرد و اغلب به زبان می‌آید این است که «این عکس کی گرفته شده؟». در اکثر مواقعی که جوابی روشن برای این پرسش پیدا می‌شود، عامل روشنگر، مناسبت است؛ مثلا می‌گوییم: «این عکس را نوروز 1400 گرفتیم.» و این یعنی موفق شده‌ایم تاریخچه‌ای برای خانواده‌ی خود بسازیم. عکاسی از کودک در مناسب‌های مختلف، به این تاریخ عمق می‌بخشد و تصویری روشن از آن می‌سازد.

عکاسی مناسبتی و فصلی
تماشای عکس های مناسبتی و فصلی خودمان چه حسی دارد؟

آدم‌ها عاشق قصه شنیدن، قصه گفتن و قصه ساختن هستند. هر تصویری از دوران کودکی‌مان می‌تواند فصلی از داستان زندگی‌مان را شکل دهد. عکس‌ها به ما می‌گویند خانواده‌ی ما کدام فصل‌های سال را بیش‌تر دوست داشتند و برای کدام مناسبت‌ها اهمیت اهمیت بیش‌تری قائل بودند. وقتی روزهای مختلف سال، رویدادهای گوناگونی را در بر دارند که از هرکدام عکس‌های زیبایی داریم، دیگر صفحات تقویم بی‌معنا نیستند و زندگی بسیار زیباتر به‌نظر می‌رسد.