۵۰ مدل لباس برای عکس بارداری : برای عکس بارداری چه لباسی بپوشم ؟

۱۶ آذر, ۱۴۰۱
مدل لباس برای عکس بارداری

یکی از مهمترین نکات برای عکاسی در دوران بارداری، انتخاب مدل پیراهن بارداری است. توجه داشته باشید که رنگ، طرح و مدل لباس برای عکس بارداری تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت عکس‌های شما خواهد گذاشت. در نتیجه باید در انتخاب لباس برای آتلیه عکاسی حساسیت زیادی به خرج دهید. در این مطلب به بررسی نکات مهم در مورد لباس برای عکس بارداری می‌پردازیم.

انتخاب مدل لباس برای عکس بارداری

انتخاب لباس مناسب برای آتلیه بارداری و تصمیم‌گیری در مورد نوع لباسی که در آتلیه بارداری برای روز عکاسی می‌پوشید، گاهی حتی سخت‌تر از انتخاب آتلیه مادر و کودک است. پوشیدن لباسی که بتواند تغییرات بدن یک زن باردار را در دوران بارداری نشان دهد و برجستگی‌های زنانه‌ی بدن او را در این دوران بیش از پیش به نمایش بگذارد، نکته‌ی مهمی است که در زمان عکسبرداری بارداری باید به آن بسیار توجه کنید.عکاسی از مادر در دوران بارداری یا حتی عکاسی نوزاد یکی از شیرین‌ترین و بیادماندنی‌ترین دوران زندگی هر کسی است و خاطراتی ماندگار و همیشگی را ثبت می‌کند. خاطراتی که بعدها برای شما، همسر و فرزندانتان بسیار جذاب خواهد بود. برای اینکه جلسه عکاسی بارداری هرچه بهتر برگزار شود، باید مناسب‌ترین لباس برای آتلیه بارداری را با در نظر گرفتن فرم بدن، علایق و سلایق خود و همسرتان انتخاب کنید و بپوشید. برای پیدا کردن یک آتلیه مناسب از طریق اینستاگرام آتلیه کودک در تهران می‌توانید اینستاگرام استودیو آسمان را جستجو و فالو کنید تا نمونه کارهای بیشتر را مشاهده نمایید.

معرفی لباس برای عکاسی بارداری

به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب مدل لباس برای عکس بارداری، گزینه‌های زیر را در نظر بگیرید:

 لباس‌ ماکسی بلند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عکاسی در دوران بارداری

لباس‌های ماکسی بلند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای این کار هستند. این لباس‌ها به طور معمول تنگ و چسبان بوده و برآمدگی شکم مادر را به خوبی به نمایش می‌گذارند. لباس‌های ماکسی معمولاً تمام بخش‌های اضافی بدن را پوشانده و تنها روی شکم مادر تمرکز می‌کنند. می‌توانید رنگ لباس ماکسی را با توجه به محیط عکاسی و پس‌زمینه‌ی عکس انتخاب کنید. پیراهن سفید و مشکی ماکسی معمولاً طرفداران زیادی برای عکسبرداری در دوران بارداری دارد. همچنین می‌توانید بر اساس جنسیت کودک رنگ لباس خود را انتخاب نمایید.

مدل لباس برای عکس بارداری لباس ماکسی بلند
۱. مدل لباس برای عکس بارداری لباس ماکسی بلند
لباس بارداری برای عکاسی لباس ماکسی روشن
۲. لباس بارداری برای عکاسی لباس ماکسی روشن
در اتلیه برای عکس بارداری چه لباسی بپوشم
۳. در اتلیه برای عکس بارداری چه لباسی بپوشم
لباس برای عکس بارداری مدل ماکسی صورتی
۴. لباس برای عکس بارداری مدل ماکسی صورتی

لباس چسبان و کوتاه در دوران بارداری

یکی دیگر از گزینه‌های مربوط به انتخاب لباس بارداری، لباس‌های چسب و کوتاه است. به مادران باردار توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه نگران پوشیدن لباس‌های تنگ و آسیب دیدن جنین به دلیل پوشیدن اینگونه لباس‌ها نباشند چون این مدل لباس‌ها هیچ نوع آسیبی به جنین نخواهند رساند. پس با خیال راحت می‌توانید در عکاسی دوران بارداری لباس‌های چسبان و کوتاه بپوشید و با اعتماد به نفس جلوی دوربین حاضر شوید. برای تنوع در عکس‌ها می‌توانید یک لباس چسب کوتاه و یک لباس چسب بلند به همراه داشته باشید و از هر دو مدل استفاده کنید. این نوع لباس‌ها به خوبی بر روی بدن فیکس می‌شوند و زیبایی و جلوه‌ی بی‌نظیری را به عکس‌ها می‌دهند.

بیشتر بخوانید: ایده عکس ماهگرد نوزاد در منزل

مدل لباس برای عکس بارداری مدل چسبان
۵. مدل لباس برای عکس بارداری مدل چسبان
مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه لباس کوتاه
۶. مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه لباس کوتاه
لباس مناسب برای عکس بارداری کوتاه
۷. لباس مناسب برای عکس بارداری کوتاه
لباس بارداری عکس جدید
۸. لباس بارداری عکس جدید

لباس‌های گیپوردار یا بافته ‌شده برای عکاسی بارداری

اگر یک لباس گیپوردار را برای عکاسی بارداری انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم که این لباس‌ شما را به یک ملکه واقعی تبدیل می‌کند و عکس‌های حاصل، بسیار شیک و باکلاس خواهند بود. لباس‎هایی از جنس بافت و کشسان نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای عکاسی باشند.

مدل لباس برای عکس بارداری بافتنی
۹. مدل لباس برای عکس بارداری بافتنی
لباس گیپور بارداری برای عکاسی
۱۰. لباس گیپور بارداری برای عکاسی
مدل لباس بافتنی بارداری برای عکاسی
۱۱. مدل لباس بافتنی بارداری برای عکاسی
لباس برای عکس بارداری قلاب بافی
۱۲. لباس برای عکس بارداری قلاب بافی
مدل لباس برای عکس بارداری مدل گیپور
۱۳. مدل لباس برای عکس بارداری مدل گیپور
۱۴. مدل لباس گیپور بارداری برای عکس آتلیه

لباس‌های ست برای ثبت عکس‌های دونفره‌ی جذاب در دوران بارداری

درست است که در عکاسی دوران بارداری سوژه اصلی عکس، مادر و برجستگی روی شکم اوست، اما پدر خانواده نیز معمولاً در عکس‌های بارداری در کنار مادر حضور دارد. بهتر است برای عکس‌های بارداری دونفره لباس‌های ست بپوشید. این لباس‌ها با توجه به محیط عکاسی می‌توانند رسمی یا اسپرت باشند. اگر مادر یک لباس ماکسی بلند را انتخاب کرده، بهتر است پدر نیز یک کت و شلوار به همان رنگ انتخاب کند. علاوه بر این، پدر می‌تواند پیراهن یا کت خود را با رنگ لباس مادر ست کند.

لباس ست مناسب برای عکس بارداری
۱۵. لباس ست مناسب برای عکس بارداری
لباس بارداری عکس ست با فرزند
۱۶. لباس بارداری عکس ست با فرزند
مدل لباس ست با همسر برای عکس بارداری
۱۷. مدل لباس ست با همسر برای عکس بارداری
لباس بارداری برای عکاسی مدل ست با لباس فرزند
۱۸. لباس بارداری برای عکاسی مدل ست با لباس فرزند
مدل لباس ست بارداری برای عکاسی با همسر
۱۹. مدل لباس ست بارداری برای عکاسی با همسر
ست کردن لباس برای عکس بارداری
۲۰. ست کردن لباس برای عکس بارداری

لباس‌های فانتزی ایده‌ای جذاب و خلاقانه برای عکاسی دوران بارداری

پوشیدن لباس‌ فانتزی ایده‌ای جذاب برای عکاسی در دوران بارداری است. مثلاً لباس‌هایی با طرح کانگورو که نشان می‌دهد کودک درون کیسه شکمی مادر قرار دارد، لباس‌هایی که با شکل کودک روی قسمت شکم مادر نقاشی شده‌اند، لباس فرشته‌های بالدار و لباس بارداری با استیکرهای نوزاد، پستانک و شیر خشک جزو لباس‌های فانتزی محسوب می‌شوند که می‌توانید آنها را برای روز عکاسی استفاده کنید و عکس‌های بامزه‌ای را ثبت نمایید.

مدل فانتزی لباس برای عکس بارداری
۲۱. مدل فانتزی لباس برای عکس بارداری
مدل لباس فانتزی بارداری برای عکس آتلیه
۲۲. مدل لباس فانتزی بارداری برای عکس آتلیه
لباس مناسب برای عکس بارداری مدل فانتزی
۲۳. لباس مناسب برای عکس بارداری مدل فانتزی
لباس بارداری عکس فانتزی
۲۴. لباس بارداری عکس فانتزی
مدل لباس برای عکس بارداری مدل فانتزی بامزه
۲۵. مدل لباس برای عکس بارداری مدل فانتزی بامزه

مدل لباس‌های خاص برای آتلیه بارداری

لباس‌هایی با پارچه‌های گلدوزی شده یا توری خاص: تار و پود برخی از پارچ‌ه‌ها در هم بافته شده است. طرح این پارچه‌ها بسیار شیک و زیبا جلوه می‌کند. اگر لباسی دارید که با این مدل پارچه تهیه شده، آن را برای عکاسی بپوشید و به آتلیه بارداری بروید. لباس توری، جلیقه کش بافی شده و تاپ قلاب دوزی شده از جمله لباس‌هایی هستند که عکس‌های بارداری را فوق‌العاده جذاب‌تر می‌کنند.

لباس‌های دارای کمربند: هدف از گرفتن عکس‌های بارداری این است که باردار بودن مادر و اشتیاق او برای به دنیا آمدن فرزند دلبندش نشان داده شود. پس تمرکز اصلی این نوع عکس‌ها بر روی شکم مادر و برآمدگی بدن او است. پوشیدن لباس‌های کمربنددار کمک می‌کند تا شکم شما بیشتر جلوه کند. در زمان مراجعه به آتلیه تخصصی بارداری، سعی کنید از پیراهن‌ها و شومیزهای کمربنددار استفاده کنید. در ضمن، برای اینکه برآمدگی شکم را بیشتر نشان دهید، حتماً کمربند را بالای شکم خود ببندید.

مدل لباس برای عکس بارداری با کمربند

لباس‌های ساده و شیک: فقط لباس‌های مدل‌دار نیستند که عکس‌ها را خاص می‌کنند. گاهی اوقات با انتخاب یک لباس ساده و شیک می‌توانید عکس‌های خاص و متفاوتی را ثبت کنید. از آنجایی که دوران بارداری شما شاید دیگر تکرار نشود، پس باید تمام تلاش خود را بکنید تا عکس‌های بی‌نقصی بگیرید که به زودی تازگی خود را از دست ندهند. سادگی همیشه با زیبایی همراه بوده است. انتخاب لباس‌های شیک و ساده موجب می‌شود که ظاهر شما بسیار عالی و شیک نشان داده شود. به طور مثال لباس‌های اسپرت، تیشرت ساده و شلوار جین یا ژاکت معمولی همراه با چکمه یا کتانی هرگز از مد نمی‌افتند و قدیمی نمی‌شوند.

مدل لباس برای عکس بارداری ساده و شیک

لباس‌های تک رنگ: بهتر است از پوشیدن لباس‌های شلوغ و پر از نقش و نگار پرهیز کنید و در عوض پیراهن‌ها و لباس‌های تک رنگ بپوشید تا عکس شما خاص‌تر شود. پوشیدن لباس‌های شلوغ، پر از نقش و رنگ و دارای تصاویر و مارک، حواس بیننده را پرت می‌کند اما وقتی لباس‌های تک رنگ می‌پوشید، اجازه می‌دهید که تمام تمرکز روی شکم شما باشد. اگر لباس‌های تک رنگ از نظر شما کمی کسل‌کننده به نظر می‌رسند، می‌توانید با استفاده از اکسسوری مناسب مثل گردنبند، کمربند، روسری، گوشواره و ... کمی رنگ و لعاب به عکس خود اضافه کنید.

برای مشاهده نمونه عکاسی‌های کودک آتلیه آسمان به صفحه " عکاسی کودک " ما مراجعه کنید.

مدل خاص لباس بارداری برای عکاسی
۲۶. مدل خاص لباس بارداری برای عکاسی
خاصترین مدل لباس بارداری برای عکاسی
۲۷. خاصترین مدل لباس بارداری برای عکاسی
جدیدترین مدل لباس برای عکس بارداری
۲۸. جدیدترین مدل لباس برای عکس بارداری
مدل ژورنالی لباس برای عکس بارداری
۲۹. مدل ژورنالی لباس برای عکس بارداری
جدیدترین مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه
۳۰. جدیدترین مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه

نکاتی در خصوص انتخاب لباس برای عکس بارداری

پیراهن‌های مخصوص بارداری یا بلوزهایی که زیر سینه پیلی دارند و از جنس نخ و پارچه‌های لطیفی دوخته شده‌اند، برای یک خانم باردار بهترین گزینه می‌باشند.سعی کنید رنگ‌های روشن و ملایم را برای لباس بارداری خود انتخاب کنید تا به شما آرامش بدهد. مثلاً رنگ‌های سفید و آبی به ویژه در فصل‌های گرم بهترین گزینه هستند.در جنس لباس بارداری به اندازه کافی دقت کنید، چون پوست خانم‌های باردار حساس و خشک می‌شود و لباس‌هایی از جنس الیاف مصنوعی به خصوص اگر تنگ باشند و به پوست بچسبند، به او آسیب می‌زنند. این جنس لباس‌ها در کل از لحاظ بهداشتی نیز مشکلساز هستند زیرا جلوی بخار شدن عرق را می‌گیرند و زمینه را برای ابتلا به عفونت قارچی فراهم می‌نمایند.درست است که پوشیدن یک لباس نامناسب مستقیماً بر روی سلامت و رشد جنین تأثیر نمی‌گذارد، اما لباس‌های بسیار تنگ حس آرامش را از مادر می‌گیرند و این ناآرامی مادر علاوه بر کیفیت عکس، بر روی جنین نیز تاثیر خواهد گذاشت چرا که فشار لباس بر روی شکم مادر باعث افزایش دمای بدن و عرق کردن زیاد می‌شود که در نتیجه آب بدن از دست می‌رود. به خصوص در فصل‌های گرم که بدن بیشتر به آب نیاز دارد، این موضوع بر سلامت مادر تأثیر منفی می‌گذارد.

لباس برای آتلیه بارداری - لباس برای عکس بارداری

عوامل موثر در انتخاب لباس برای آتلیه بارداری

عوامل موثر در انتخاب لباس برای آتلیه بارداری - لباس برای عکس بارداریدر هنگام انتخاب لباس مناسب برای آتلیه بارداری باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

۱. بهتر است از لباس‌هایی برای عکاسی استفاده کنید که دارای ویژگی‌های بصری مناسبی برای عکس بارداری باشند.

۲. پارچه از جنس حریر برای لباس بارداری بسیار مناسب است.

۳. می‌توانید از انواع اکسسوری متناسب با لباس خود استفاده کنید، مثلاً تل فانتزی بارداری، عکس را بسیار جذاب می‌کند.

۴. کمربند بارداری نیز گزینه‌ی بسیار جذابی برای نشان دادن برآمدگی شکم مادر است.

۵. می‌توانید عکس سونوگرافی جنین دختر یا پسر را در عکس استفاده کنید. پس آن را به همراه داشته باشید.

۶. هر وسیله و لباسی که باعث می‌شود عکس بارداری شما فانتزی‌تر شود را با خود به آتلیه ببرید.

۷. متناسب با لباس بارداری که انتخاب کرده‌اید حتما کفش به همراه داشته باشید.

مدل لباس‌های خاص برای آتلیه بارداری - لباس برای عکس بارداری

محل عکسبرداری

پیدا کردن یک مکان مناسب برای عکاسی همیشه از مهمترین دغدغه‌های عکاسی بوده و هست. ابتدا نوع عکس یا تم عکس‌های خود را در نظر بگیرید. می‌توانید با در نظر گرفتن سبک و استایل شخصی و سلیقه‌ی خود و همسرتان اول را آسانتر کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا نوع و سبک عکاسی مورد نظر خود را پیدا کنید. شما باید انتخاب کنید که دوست دارید عکس‌های صمیمی و دنج در منزلتان در کنار همسر و یا فرزندانتان داشته باشید یا عکس‌هایی در فضای باز و طبیعت را بیشتر می‌پسندید یا حتی دوست دارید در آتلیه و با پس‌زمینه‌های مخصوص آتلیه عکس بگیرید؛ پس همه چیز به انتخاب شما و به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. عکس‌های بارداری درون منزل معمولاً بسیار صمیمی و دوستانه هستند اما در آتلیه به طور معمول از لباس‌های رسمی و مجلسی‌تر استفاده می‌شود. پس مکانی که برای عکاسی انتخاب می‌کنید در انتخاب لباس بارداری شما تأثیر می‌گذارد، در نتیجه مکان عکسبرداری را با دقت زیادی انتخاب کنید.

لباس مناسب برای عکس بارداری فضای بیرون
۳۱. لباس مناسب برای عکس بارداری فضای بیرون
مدل جدید لباس بارداری عکس در طبیعت
۳۲. مدل جدید لباس بارداری عکس در طبیعت
زیباترین مدل لباس برای عکس بارداری خاص
۳۳. زیباترین مدل لباس برای عکس بارداری خاص
لباس بارداری برای عکاسی در طبیعت
۳۴. لباس بارداری برای عکاسی در طبیعت
جدیدترین مدل لباس بارداری برای عکاسی طبیعت
۳۵. جدیدترین مدل لباس بارداری برای عکاسی طبیعت
خاصترین لباس برای عکس بارداری در آتلیه
۳۶. خاصترین لباس برای عکس بارداری در آتلیه
۳۷. مدل ژورنالی لباس برای عکس بارداری اتلیه

عکس تکی یا خانوادگی

مشخص کنید که دوست دارید با چه کسی عکس بارداری بگیرید. گرفتن عکس‌های دونفره از پدر و مادر در دوران بارداری و یا حتی عکس‌های خانوادگی در کنار عزیزان یا فرزندان به هیچ وجه غیرمعمول و عجیب نیست. اگر فرزند یا فرزندان دیگری دارید، گرفتن عکس با آنها که منتظر رسیدن خواهر یا برادر کوچکتر خود هستند نیز بسیار جذاب است. فقط توجه داشته باشید که در زمان عکاسی دسته‌جمعی، بهتر است همه لباس‌های هماهنگ بپوشند و از رنگ‌های مکمل استفاده کنند. اما مادر باید در قلب تصویر قرار بگیرید و به عنوان ستاره بدرخشد.

مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه و طبیعت
۳۸. مدل لباس بارداری برای عکس آتلیه و طبیعت
لباس مناسب برای عکس بارداری خانوادگی
۳۹. لباس مناسب برای عکس بارداری خانوادگی
لباس بارداری عکس خانوادگی
۴۰. لباس بارداری عکس خانوادگی
مدل لباس برای عکس بارداری با خانواده
۴۱. مدل لباس برای عکس بارداری با خانواده

ترکیب رنگ‌ها در لباس بارداری

در زمان انتخاب لباس مناسب برای آتلیه بارداری، به ترکیب رنگ‌های آن دقت داشته باشید. لباس‌های خود را با رنگ‌های ترکیبی مد روز یا از سبک‌های مختلف انتخاب نکنید. ترندها و مدها زودگذر هستند و خیلی زود از بین می‌روند. شما نباید لباسی را انتخاب کنید که به زودی از مد می‌افتد، بلکه باید لباسی را برگزینید که با رنگ پوست و موی شما و همچنین حالات روحی و احساساتتان هماهنگی داشته باشد. یک ترکیب رنگی درست می‌تواند جذابیت عکس‌های بارداری را دو چندان کند.

ترکیب رنگ لباس بارداری برای عکاسی
۴۲. ترکیب رنگ لباس بارداری برای عکاسی
ست کردن رنگ و مدل لباس بارداری برای عکاسی
۴۳. ست کردن رنگ و مدل لباس بارداری برای عکاسی

وضعیت آب و هوا در انتخاب لباس بارداری برای عکاسی

از قبل چک کنید که هوا در روز عکسبرداری شما چطور خواهد بود. با توجه به اینکه در چه فصلی عکاسی می‌کنید، انتخاب نوع لباس برای آتلیه بارداری متفاوت است. به طور کلی، در فصل تابستان معمولاً از لباس‌های نازک‌تر و راحت‌تر مثلاً از جنس حریر یا نخی استفاده کنید و در فصل زمستان انواع بافت‌ها و لباس‌های گرم را می‌پوشید. توجه به فصول سال و وضعیت آب و هوا، نقطه شروع خوبی برای انتخاب لباس بارداری می‌باشد.

پاییزی مدل لباس برای عکس بارداری در طبیعت
۴۴. پاییزی مدل لباس برای عکس بارداری در طبیعت
مدل لباس بارداری برای عکس در زمستان
۴۵. مدل لباس بارداری برای عکس در زمستان
در فصل بهار برای عکس بارداری چه لباسی بپوشم
۴۶. در فصل بهار برای عکس بارداری چه لباسی بپوشم
لباس مناسب برای عکس بارداری فصل تابستان
۴۷. لباس مناسب برای عکس بارداری فصل تابستان

راحتی و تناسب لباس برای آتلیه بارداری

اطمینان حاصل کنید که با لباس هایی که انتخاب می کنید راحت هستید و در عکس گرفتن از آن لذت خواهید برد. انتخاب لباس با توجه به سلیقه، به شما این امکان را می دهد که در هنگام عکاسی راحت باشید. انتخاب لباس متناسب و راحت، باعث می شود تا شخصیت شما در عکس همانند نوری بدرخشد.

مدل راحت لباس بارداری عکس
۴۸. مدل راحت لباس بارداری عکس
مدل لباس راحت برای عکس بارداری
۴۹. مدل لباس راحت برای عکس بارداری

عکاسی حرفه‌ای دوران بارداری

دوران بارداری جزو لذت‌بخش‌ترین و ماندگارترین دوران زندگی هر مادر و پدری به شمار می‌رود و جدا از دشواری‌هایی که به همراه دارد، دوران طلایی و بسیار خاطره‌انگیزی محسوب می‌شود. به همین دلیل حتماً باید به یک آتلیه عکاسی حرفه‌ای مخصوص بارداری مراجعه کنید تا بهترین و حرفه‌ای‌ترین عکس‌ها را از شما و برآمدگی باارزش بدنتان ثبت کند. اگر به دنبال یک آتلیه بارداری یا عکاس حرفه‌ای برای گرفتن عکس بارداری هستید، آتلیه کودک استودیو آسمان بهترین و مجرب‌ترین کادر عکاسی و لوازم و تجهیزات به روز را در اختیار دارد که صفر تا صد عکاسی را برایتان انجام داده و عکس‌ها بعد از ادیت کامل رنگ و نور به شما تحویل داده می‌شوند. جهت ثبت دوران شیرین و بیادماندنی بارداری‌تان، همین الان درخواست خود را ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مدل ژورنالی جدید لباس بارداری برای عکاسی در اتلیه
۵۰. مدل ژورنالی جدید لباس بارداری برای عکاسی در اتلیه

سؤالات متداول

آیا محدودیتی در انتخاب عکس‌ها وجود دارد؟

خیر، هیچ محدودیتی در انتخاب عکس وجود ندارد.

شما چه فرقی با آتليه‌های دیگر دارید؟

-تفاوت‌های زیادی در استودیو آسمان با آتلیه‌های دیگر وجود دارد. مثلاً دکورهای متنوعی برای انواع عکاسی در اختیار داریم، تجهیزات فوق تخصصی در آتلیه موجود است. کیفیت عکاسی و چاپ چندین برابر بیشتر از آتلیه‌های دیگر است و ...

آيا عکاسی توسط پرسنل خانم انجام مي‌شود؟

بله، آتلیه آسمان دارای عکاس متخصص خانم می‌باشد.

نحوه انتخاب عکس در آتليه چطور است؟

پس از اتمام عکاسی خود می‌توانید در بخش اداری، عکس‌های گرفته شده را تماشا و انتخاب کنید.