تم کریسمس برای عکاسی کودک

۷ اردیبهشت, ۱۴۰۱
تم کریسمس برای عکاسی کودک در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است. والدین دوست دارند که لحظات زیبای فرزند خود را ثبت نمایند. چه خوب است که برای ثبت لحظات دلنشین کودک خود به آتلیه‌های عکاسی مراجعه کنید. تم کریسمس برای عکاسی کودک می تواند یکی از ایده‌های بسیار جذاب و در عین حال جالب تلقی گردد. پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده این سبک عکاسی را با این تم جالب امتحان کنید.

تم کریسمس برای عکاسی کودک در سال‌های اخیر

عکس آتلیه کودک کریسمس

تم کریسمس برای عکاسی از کودک در سال‌های اخیر به عنوان نوین‌ترین ایده برای عکاسی از نوزادان و کودکان شناخته شده است. معمولاً وقتی که افراد به آتلیه‌های مختلف برای عکاسی از کودک خود مراجعه می‌کنند، به دنبال عکس‌ها و ایده‌هایی هستند که نمی‌توانند در منزل آن‌ها را اجرایی کنند. به همین دلیل آتلیه‌داران باید به غیر از بروز کردن تکنیک‌های عکاسی، به دنبال ایده‌هایی برای تم عکاسی باشند. تم کریسمس برای عکاسی از نوزاد و کودک می‌تواند بسیار دل‌انگیز باشد. زیرا فضای کار و چیدمانی که برای عکاسی در نظر گرفته شده است، کاملاً قرمز رنگ است و رنگ قرمز به اوج جذابیت عکس می‌افزاید. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این ایده لحظه‌های جذابی را برای کودک خود رقم بزنید.

عکس آتلیه کودک کریسمس - تم کریسمس برای عکاسی کودک

ایده عکس نوزاد با تم کریسمس

برای عکاسی از نوزاد آتلیه‌داران، انواع تجهیزات مربوط به کریسمس را آماده می‌کنند. شاید تعبیر شما از عکاسی کریسمس تهیه درخت مخصوص آن باشد ولی باید بدانید که صرفاً با طراحی و دیزاین درخت نمی‌توان صحنه جالبی را پدید آورد بلکه باید اجزای بیشتری به کار گرفته شود. در صورتی که قصد دارید خودتان در منزل این کار را انجام دهید، می‌توانید کودک را به زمین بخوابانید و فضا را با انواع وسایل کریسمس تزئین کنید. دقت کنید که زاویه و میزان نور در عکاسی حرف اول را می‌زند و شما باید حتماً به این مسأله توجه داشته باشید. در آتلیه‌های عکاسی برای عکاسی با تم کریسمس آتلیه‌داران به این موضوع توجه زیادی می‌کنند. عکاس کودک قبل از پرداختن به کار عکاسی ابتدا صحنه و ژست نوزاد و یا کودک را تنظیم می‌نماید.

ایده عکس نوزاد با تم کریسمس - تم کریسمس برای عکاسی کودک

استفاده از وسایل مختلف برای تزیینات کریسمس (پارچه‌های رنگی، تخته سیاه و. .)

در بالا گفته بودیم که شما می‌توانید برای عکاسی در منزل خودتان این کار را انجام دهید. اما بسیاری از ما افراد ایده‌ای برای ژانر‌های مختلف عکاسی نداریم. با تم کریسمس می‌توان هزاران طرح و ایده را برای تم عکاسی کریسمس ایجاد نمود. پارچه‌های رنگی به سبب میزان جذابیتشان در تنوع رنگ‌ها، می‌توانند فضا را زیباتر جلوه داده و کیفیت عکس را بالا‌تر برند. در قدم اول لازم است رنگ مورد نظر خود را از بین پارچه‌های رنگی انتخاب نموده و یک یا چند مورد از آن‌ها را برای پس زمینه یا بک گراند عکس به کار ببرید. طراحی بک گراند قدم اول در ایده پردازی ژانر‌های مختلف عکاسی است. از آن جایی که نوزادان و کودکان روحیات بسیار لطیفی دارند، بهتر است که از شادترین رنگ‌ها استفاده شود. در ترکیب رنگ‌ها باید به مسأله تناژ رنگ یا تناسب‌بندی رنگ‌ها نیز توجه ویژه داشته باشید. به طور مثال: رنگ قرمز با رنگ مشکی تناسب بسیار زیادی دارد. در صورتی که خواستید برای خود ست لباسی را انتخاب کنید قطعاً متوجه تناسب بالای رنگ قرمز با مشکی خواهید شد. شما می‌توانید برای طرح عکس کودک پارچه‌ای قرمز رنگ را در پس زمینه پهن نمایید و تخته سیاه یا تخته‌ای که با گچ روی آن می‌نویسند را در گوشه‌ای قرار داده و تاریخ تولد نوزاد را با حروف لاتین بر روی آن درج نمایید. می‌توانید به جای نوشتن حروف لاتین، اسم کودک خود را بر روی تخته بنویسید. این کار کاملاً سلیقه‌ای بوده و همه چیز دست شماست. هر کاری که فکر می‌کنید زیبایی بیشتری را برای عکس ایجاد می‌نماید، انجام دهید. تزئین مسئله بسیار مهمی است. علاوه بر پارچه و تخته سیاه شما می‌توانید درختچه‌های کاج اسباب بازی را در سایز‌های بسیار کوچک خریداری نموده و در صحنه بچینید. در ترکیب رنگ‌ها باید به مسأله تناسب یا هارمونی رنگ‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشت. به طور مثال: رنگ قرمز با رنگ مشکی تناسب بالایی دارد. احتمالاً در انتخاب رنگبندی لباس‌ برای خودتان متوجه اهمیت هارمونی رنگ شده‌اید.

استفاده از وسایل مختلف برای تزیینات کریسمس (پارچه‌های رنگی، تخته سیاه و. .) - تم کریسمس برای عکاسی کودک

شما می‌توانید برای طرح عکس کودک پارچه‌ای قرمز رنگ را در پس زمینه قرار دهید و یک تخته سیاه کوچک را در گوشه‌ای قرار دهید و تاریخ تولد نوزاد یا کودک را با حروف لاتین بر روی آن درج نمایید. همچنین می‌توانید نام، سن، تاریخ ثبت عکس یا هر چیزی که دوست دارید به یادگار بماند را بر روی تخته سیاه بنویسید. این کار کاملاً سلیقه‌ای بوده و همه چیز دست شماست. هر کاری که فکر می‌کنید زیبایی بیشتری را برای عکس ایجاد می‌نماید، انجام دهید. تزئین دکور بسیار مهم است. علاوه بر پارچه و تخته سیاه، شما می‌توانید درختچه‌های کاج اسباب بازی را در سایز‌های بسیار کوچک خریداری نموده و در صحنه بچینید. در چیدمان یک دکور عکاسی با یک تم مشخص، توجه به جزئیات صحنه، تاثیر بالایی در زیبایی عکس نهایی شما خواهد بود.

هیجان بخشیدن به تصاویر کودک

برای این کار شما می‌توانید ایده‌ها مختلفی را اجرائی کنید. به طور مثال: کودک را وادار کنید که بخندد. البته این کار برای نوزادان ممکن است سخت به نظر برسد ولی تا جایی که می‌توانید تلاش خود را بکنید. برای هیجان بخشیدن تم کریسمس برای عکاسی کودک می‌توانید گلوله‌های برف تهیه کنید. البته منظور ما این نیست که بروید از بیرون برف آماده تهیه کنید. می‌توان با لایکو، پارچه یا پنبه گلوله‌هایی را درست کرد و برای عکاسی از آن‌ها استفاده نمود. برای کودکان بالای سه سال این ایده را اجرایی کنید. کودک باید در حال خنده باشد و به آسمان نگاه کند و فردی دیگر می‌تواند این گلوله‌ها را از بالا به سر کودک بریزد. هدف از این کار بازتاب فصل زمستان در ژست عکس آتلیه کودک بوده و همه ما می‌دانیم که تعطیلات کریسمس در فصل زمستان است. این ایده می‌تواند عکس را بسیار جذاب کند. تجسم کنید که کودک شما می‌خندد و برف‌های زیبایی زمستانی را لمس می‌کند. کار دیگری هم می‌توان انجام داد و آن خواباندن کودک بر روی پس زمینه‌ای که از قبل آن را درست کرده‌اید بوده و گلوله‌های برف را می‌توانید در اطراف بچینید. نوزاد یا کودک می‌تواند در حالت خوابیده گلوله‌های برف را در آغوش بگیرد. حالت عکس را به شکل قلب در بیاورید. کودک حالت خمیده داشته باشد تا یک طرف قلب را شکل دهد و طرف دیگر را می‌توانید با برف به شکل قلب در بیاورید.

هیجان بخشیدن به تصاویر کودک - تم کریسمس برای عکاسی کودک

ثبت تاریخ برای عکس‌های کریسمس

شما می‌توانید تاریخ روز کریسمس یا روز عکاسی را بر روی تخته سیاهی که در بالا گفته‌ایم درج کنید. اگر نوزاد شما در ایام کریسمس و یا در دی ماه به دنیا آمده است، می‌توانید تاریخ تولد را درج نمایید. البته یک کار دیگری را نیز می‌توان انجام داد و آن استفاده از خود کودک در تم کریسمس است. در آتلیه نوزاد این کار را عکاسان حرفه‌ای انجام خواهند داد. برای این کار به پس زمینه احتیاج می‌باشد. با استفاده از میوه‌های رنگی فصل زمستان، گلوله‌های برف و کاج می‌توان تاریخ دقیق تولد یا تاریخ عکاسی را به شکل یک طرح زیبا پیاده‌سازی نمود. خود نوزاد نیز می‌تواند به عنوان یکی از حروف باشد. مثلاً نوزاد با شکل ایستاده خوابیده باشد و عدد یک را تشکیل دهد. و یا نوزاد را می‌توانید به شکل خمیده یا دایره‌ای بخوابانید تا عدد نه و صفر تشکیل شود.

استفاده از باکس‌های رنگی در عکاسی کریسمس

عید کریسمس برای کودکان یادآور هدایایی است که بابانوئل به کودکان می‌دهد. به همین دلیل ایده پردازان عکس‌های کریسمس از هدایای رنگی برای جلوه بخشیدن به فضای عکس استفاده می‌کنند. شاید با خود فکر کنید که چند هدیه چگونه می‌تواند بر نمای عکس تاثیراتی را بر جای بگذارد؟ ما به شما می‌گوییم که برای عکاسی با تم کریسمس چه کار باید بکنید؟ کاغذ‌های رنگی را خریداری نموده و هدایای کودک را با این کاغذ‌ها کادو کنید. می‌توانید هدیه را داخل جعبه‌هایی همچون جعبه کفش قرار دهید و با کاغذ‌های زیبا کادو پیچ کنید. دقت کنید که برای این کار نباید لزوما از یک رنگ استفاده کرد. باید از ترکیب مختلف رنگ‌ها امتحان کنید. آن‌ها را داخل یک سبد یا بر روی همدیگر قرار دهید و سپس در گوشه‌ای از فضای عکس قرار دهید. اشکال مختلفی از هدایا را می‌توانید تهیه کنید. جعبه‌های قلبی، مربعی و همچنین مثلثی می‌توانند ظرافت کار را بیشتر کنند. یک کار دیگر را نیز می‌توان برای عکاسی از نوزادان اجرایی کرد. نوزاد را در پس زمینه و در قسمت وسط عکس بخوابانید و بعد کادو‌ها را در اطراف کودک بچینید. باز هم می‌گوییم در ایده آتلیه کودک خصوصاً برای تم کریسمس شما می‌توانید طرح‌های مختلفی را بسته به سلیقه خود ایجاد نمایید.

استفاده از باکس‌های رنگی در عکاسی کریسمس - تم کریسمس برای عکاسی کودک

استفاده از جعبه‌های چوبی در عکس کریسمس

یکی از ایده‌های بی‌نظیر در اجرای تم عکاسی کریسمس بهره‌گیری از جعبه‌های چوبی است. جعبه‌ها می‌توانند شکل و ظاهر بک گراند یا فضای عکاسی را تا چند برابر با تغییراتی مواجه نمایند. می‌توانید در جعبه‌های چوبی که به شکل و ظاهر کاملاً متفاوتی طراحی شده‌اند، اشیاء زیادی را بچینید و به تم عکس زینت بدهید. جعبه‌های چوبی را می‌توان به شکل خانه نیز درآورد. یک خانه کوچک با جعبه‌های چوبی بسازید و کودک جلوی درب خانه قرار می‌گیرد. این ایده می‌تواند در نوع خود بسیار خاص جلوه کند. برای نوزادان شما می‌توانید این کار را انجام دهید: یک جعبه میوه چوبی را تهیه نموده و آن را به خوبی تمیز کنید. داخل جعبه را با پارچه یا پتویی کوچک پر کرده تا کمی بالا بیاید. حالا نوزاد را داخل آن قرار دهید. در اطراف نوزاد می‌توان میوه‌هایی را قرار داد یا با گلو‌های برف فضا خالی را پر نمود. درخت کریمس نیز می‌تواند به حالت خوابیده قرار بگیرد. برای عکاسی از نوزادان معمولاً با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. زیرا نوزاد نه می‌تواند بخندد و نه می‌تواند بنشیند. همچنین نمی‌تواند حرکات انسانی را تقلید کند. بیشتر عکاسی نوزاد در حالت خوابیده اجرا می‌شود.

استفاده از جعبه‌های چوبی در عکس کریسمس - تم کریسمس برای عکاسی کودک

نقش چراغ ریسه‌ای در عکاسی نوزاد

نورپردازی یکی از المان‌های اصلی عکاسی به شمار می‌رود. هر چه کیفیت نور بیشتر باشد و همچنین طبیعی‌تر باشد، قطعاً کیفیت عکس‌ها زیباتر خواهند شد. برای عکاسی از نوزادان و کودکان با تم کریسمس شما می‌توانید فضا را تاریک کنید و از چراغ‌های ریسه‌ای برای نور کم استفاده کنید. عکس‌هایی که در شب و در نور بسیار کم یا تاریک گرفته می‌شوند، حالت عاشقانه و یا مینیمال داشته و می‌توانند در نوع خود بسیار بی‌نظیر باشند. می‌توانید نور فضا را کم کنید و از چراغ‌های ریسه‌ای استفاده کنید و یا اینکه کلاً فضا تاریک باشد تا بتوانید با چراغ ریسه‌ای عکاسی کنید. در منزل، معمولاً ما همه‌ی تجهیزات آتلیه کودک را در دسترس نداریم. در آتلیه‌هایی که به شکل کاملاً تخصصی از کودکان عکاسی می‌کنند، تمامی این تجهیزات وجود دارد. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را در منزل انجام دهید، بهتر است کار را به دست کاردان بسپارید. کار دیگری نیز می‌توان با چراغ‌های ریسه‌ای انجام داد و آن استفاده از چراغ ریسه‌ای داخل درخت کریسمس است. حتماً این طراحی بی‌نظیر را در سریال‌های خارجی دیده‌اید. این مورد راحت‌ترین ایده‌ای است که می‌توان برای عکاسی نوزاد با تم کریسمس اجرایی نمود. به عبارتی نیاز به طراحی و اجرای پس زمینه نمی‌باشد.

نقش چراغ ریسه‌ای در عکاسی نوزاد - تم کریسمس برای عکاسی کودک

عکس شکلاتی کریسمس

از اهمیت خوراکی در عکاسی غافل نشوید. می‌توانید تم عکاسی را با انواع شیرینی‌ها و شکلات‌های کریسمسی مزین نمایید. این مورد راحت‌ترین کاری است که شما می‌توانید آن را در منزل انجام دهید. شکلات‌های کریسمسی را می‌توان به صورت آماده از بازار خریداری نمود و یا این که خودتان در منزل آن‌ها درست کنید. این شکلات‌ها به اشکال مختلفی درست می‌شوند. برای طراحی صحنه یا پس زمینه تم‌های کریسمس می‌توان از این شکلات‌ها استفاده نمود و فضای زیبایی را خلق کرد. اگر تولد نوزاد با ایام کریسمس مصادف است، کیک شکلاتی کریسمسی را درست نموده و یا از بازار تهیه کنید و آن را به عنوان یکی از اجزای اصلی کار عکاسی در نظر بگیرید. فکر نمی‌کنم ایده‌ای از این مورد راحت‌تر وجود داشته باشد.

درخت کریسمس در عکس نوزاد و کودک

همه ما کریسمس را به درخت محبوب آن می‌شناسیم. درختی که بابانوئل هدایای خود را داخل آن جاساز نموده و کودکان هدایا را از داخل آن دریافت می‌کنند. شما می‌توانید به بازسازی این صحنه بپردازید. انواع و اقسام تجهیزاتی که در تم تولد به کار می‌رود را در تزئین درخت کریسمس به کار برید. بادکنک‌های رنگی انواع شرشره‌های براق و گوی‌های زیبای قلبی شکل را می‌توان به درخت آویزان کرد. کادو‌ها را در لابه لای درخت قرار داده به گونه‌ای که در عکس نمایان گردد. اگر دو فرزند دارید می‌توانید از هر دو عکاسی کنید. کودکان می‌توانند لابه لای درخت در جست و جوی کادو خود باشند. شما می‌توانید از این صحنه زیبا عکس بگیرید. حتی خودتان می‌توانید داخل عکس باشید. ترجیحا لباس خود را با لباس نوزاد ست کنید و یا از ست‌های مادر و کودک و پدر کودک استفاده کنید.

درخت کریسمس در عکس نوزاد و کودک - تم کریسمس برای عکاسی کودک

استفاده از کلاه بابانوئل

کلاه بابانوئل بسیار زیبا بوده و می‌تواند به عنوان یکی از تجهیزات اصلی تم عکاسی کریسمس قلمداد گردد. برای نوزاد و کودکان می‌توان از کلاه بابانوئل استفاده نمود. نوزاد را می‌توان کاملاً برهنه بر روی بک گراند یا پس زمینه از قبل طراحی شده خواباند و کلاه کریسمس را در سر آن قرار داد. همین کلاه می‌تواند فضای کریسمس را در عکاسی تداعی نماید. اگر بتوان از مجسمه بابانوئل برای طراحی فضای عکس استفاده نمود، قطعاً عکس زیبایی را تحویل خواهید گرفت. بابانوئل با کلاه افتاده‌ای که دارد می‌تواند تم عکاسی را مزین نماید. عروسک بابانوئل را خریداری نمایید و یک کلاه بابانوئل را نیز می‌توان بر سر کودک یا نوزاد قرار داد و این دو باید حتماً با همدیگر درون عکس قرار بگیرند. کار دیگری را نیز می‌توان انجام داد. یک کلاه بابانوئل به اندازه‌ی 2 متر را تهیه نمایید و نوزاد را بر روی آن بخوابانید. این کلاه بزرگ می‌تواند پس زمینه عکس را تشکیل دهد. دیگر لازم نیست کار دیگری انجام دهید. از آن جایی که کلاه بابانوئل قرمز رنگ است، می‌توانید لباس نوزاد را با کلاه ست نمایید و یا تناسبی را در لباس و پس زمینه اجرا کنید.

استفاده از کلاه بابانوئل - تم کریسمس برای عکاسی کودک

جوراب‌های سبز و قرمز

یک ایده شگفت‌انگیز دیگر برای ترکیب عکس‌های یلدایی و کریسمس که برخی افراد می‌خواهند از این دو مناسبت عکاسی کنند. رنگ سبز نماد هندوانه بوده و رنگ قرمز نماد انار‌هایی است که در شب یلدا می‌خوریم. برای این که عکس‌های ما خاص و شیک به نظر برسند. شما می‌توانید جوراب‌هایی به رنگ‌های قرمز و سبز را پای نوزاد خود کنید. منظور ما این این دست که رنگ هر جفت با یکدیگر فرق دارند و یکی از جراب‌ها سبز رنگ است و دیگری قرمز. کلاه بابانوئل را نیز می‌توانید در قسمت سر نوزاد قرار داده و شروع به عکاسی کنید. از انار و هندوانه نیز می‌توان برای طراحی پس زمینه استفاده کرد.

نقش شومینه در عکاسی کریسمس

شومینه محیط را گرم می‌کند و از آنجایی که عید کریسمس و ایام کریسمس در فصل زمستان قرار دارد، شما می‌توانید برای نشان دادن سردی هوا از شومینه جهت تداعی تم کریسمس برای عکاسی کودک استفاده کنید. شومینه را روشن نموده و کودک را در حوالی آن قرار دهید. می‌توانید اسباب بازی‌های کودک را در زمین و درست جلوی شومینه بریزید تا کودک با آن‌ها بازی کند. درخت کریسمس را می‌توان در کنار شومینه قرار داد. اگر تهیه درخت کریسمس برایتان کمی سخت به نظر می‌رسد، می‌توانید عروسک بابانوئل را خریداری نمایید یا خودتان درست کنید و در کنار شومینه بگذارید.

کاربرد صندلی بادی

از دیگر اجزایی که در عکاسی نوزاد با تم کریسمسی می‌توان استفاده نمود صندلی بادی است. شاید صندلی‌های معمولی از نظر مشتریان زیاد جالب به نظر نرسند. به همین دلیل عکاسان از صندلی‌های بادی برای نشستن کودک ایده می‌گیرند. برای نوزادان که نمی‌توانند بنشیند، صندلی بادی می‌تواند نقش تخت را تداعی کند. بهتر است که صندلی بادی با رنگ‌های تم کریسمس همخوانی لازم را داشته باشد. برای کودکان بین شش ماه تا یک و نیم سال قطعاً صندلی بادی کودک را راغب می‌نماید تا در روی آن بنشینند. صندلی بادی به دلیل نرمی زیادی که دارد، باعث می‌شود تا کودکان به راحتی بر روی آن بنشینند. از آن جایی که کودکان معمولاً برای فرآیند عکاسی با عکاسان همراهی نمی‌کنند، می‌توان از صندلی بادی به نحو مطلوب استفاده نمود. نوزاد می‌تواند برای مدتی روی صندلی قرار بگیرد تا عکاسی تمام شود. برای کودکان نیز صندلی بادی در ذهن آن‌ها، نوعی اسباب بازی تلقی می‌گردد.

کاربرد صندلی بادی - تم کریسمس برای عکاسی کودک

رنگ و دکور در عکاسی کودک

چرا باید در تم کریسمس برای عکاسی کودک به اهمیت رنگ و دکور توجه کرد؟ پاسخ به این سؤال کاملاً واضح است. چون ما می‌خواهیم که عکسمان زیباتر شود. شاید فرآیند عکاسی نهایتاً در 10 دقیقه انجام شود. ولی طراحی و فضا و دکور صحنه ممکن است ساعت‌ها وقت بگیرد. به همین دلیل بهتر است که به یک آتلیه عکاسی کودک کاملاً مجهز مراجعه نمایید. استودیو آسمان به طور کاملاً تخصصی در زمینه عکاسی از نوزادان به اجرا و طراحی صحنه می‌پردازد. اما آن چه که برا همه ما اهمیت دارد، بهره‌گیری از رنگ‌هایی شاد و کاملاً متناسب است. رنگ ارتباط کاملاً مستقیمی با زیبایی نهایی عکس دارد. رنگ طوسی و صورتی یا آبی سفید هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر دارند. شاید شما به رنگ‌های متناسب دسترسی نداشته باشید. بهتر است برای این کار به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید.

رنگ و دکور در عکاسی کودک - تم کریسمس برای عکاسی کودک

دکور و لباس ویژه عکاسی کودک و نوزاد در کریسمس

برای عکاسی کریسمس به موارد زیر احتیاج است:
  • دوربین کاملاً مجهز با وضوح تصویر بسیار بالا
  • لباس بابانوئل
  • کلاه بابانوئل
  • عروسک بابانوئل
  • درخت کریسمس
  • ریسه‌های نورانی ال ای دی و یا مدل‌های دیگر
  • انواع جهبه‌های هدیه با طرح و رنگ‌های مختلف
  • سبد
  • جعبه‌های چوبی
  • شمع‌های وارمر دار و یا مدل‌هایی دیگر
  • پارچه‌های رنگی برای طراحی پس زمینه
  • درخت‌های کاج کوچک اسباب بازی
  • گوی‌های رنگی که از درخت کریسمس آویزان می‌شوند
  • نخ برای آویزان کردن تجهیزات از درخت
  • گلوله‌های برف تزئینی یا دست ساز
  • انواع رینگ لایت و تجهیزات نورپردازی
  • چمن مصنوعی (به عنوان یکی از ایده‌های طراحی پس زمینه)
  • انواع لباس‌ها رنگی
  • تم قرمز رنگ
  • صندلی بادی و یا انواع صندلی‌های دکوراتیو و حصیری
در حالت کلی فرآیند عکاسی از نوزاد با استفاده از تم کریسمس کاملاً پروسه زمان بری بوده و بهتر است که در یک مرکز کاملاً مجرب انجام شود. برخی افراد تمایل دارند که خودشان این کار را در خانه انجام دهند. ولی باید بدانید که این کار هم مستلزم هزینه‌های بسیار زیادی است و هم زمانبر بوده و ممکن است کودک یا نوزاد در این خصوص همکاری نکنند. برخی دیگر از افراد معمولاً گوشی‌های مناسب عکاسی یا دوربین‌های مناسبی ندارند. در آتلیه‌های عکاسی از با کیفیت‌ترین دوربین‌ها برای این کار استفاده می‌شود.

دکور و لباس ویژه عکاسی کودک و نوزاد در کریسمس - تم کریسمس برای عکاسی کودک

استودیو آسمان، نوین در اجرای خدمات

استودیو عکاسی آسمان با بهره‌گیری از مجرب ترین متد روز و تجهیزات عکاسی، خدمات عکس برداری از نوزاد را با پیاده‌سازی انواع تم‎های جذاب برایتان آسان می‌نماید.