درباره ما

آتلیه آسمان یکی از باسابقه‌ترین‌ و بهترین آتلیه‌های تخصصی عکاسی و فیلمبرداری از نوزاد، کودک و خانواده در تهران، بویژه آتلیه‌های کودک در غرب و منطقه سعادت آباد است و درخشیدن نام آسمان در میان سایر فعالان در این عرصه، حاصل بیش از یک دهه تجربه فعالیت حرفه‌ای (از سال ۱۳۹۰) و عکاسی از ۷۰،۰۰۰ کودک و ۱۳۰،۰۰۰ چهره است. این امر میسر نبود مگر با ایجاد فرآیندهای کاری سیستماتیک و تلاش شبانه روزی تمام همکاران ما در خانواده آسمان و حمایت بیش از ۴۰،۰۰۰ خانواده عزیز که در طول این سال ها مارا در این مسیر همراهی و راهنمایی نمودند. آتلیه‌ آسمان تمام خدمات خود را در بالاترین کیفیت ممکن در سه استودیو اختصاصی عکاسی از کودک و نوزاد، در باغ و فضای باز، در سفر، منزل و جشن تولد به خانواده‌های عزیز ارائه می‌دهد. آتلیه ما همچنین در کنار بهره‌گیری از نیروهای باتجربه، متخصص و خوش برخورد و به‌واسطه‌ی در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات عکاسی و نورپردازی و نیز تجهیزات حرفه‌ای ادیت عکس، تصاویری کم‌نظیر را در غالب محصولات متنوع چاپ، ژورنال صحافی شده و قاب با انواع اجرا به یادگار تقدیم شما می‌کند. اما نکته دیگر که نمی‌شود از آن گذشت، همراهی حمایتگر تیم اداری و هنری آسمان در فرآیند رزرو وقت، انتخاب عکس، ادیت و تحویل تصاویر با خانواده‌ها و نیز مهارت عکاسان در ارتباط و عکاسی از کودک و نوزاد شما، باعث می‌شود تا فرآیند دریافت خدمات شما به ایده‌آل‌ترین شکل و خیالی آسوده طی شود و خاطره‌ای خوش برای همیشه در قلب و آلبوم عکس‌های خانوادگیتان به یادگار باقی بماند.
مفتخریم به اینکه بالاترین کیفیت ارائه خدمات عکاسی و فیلمبرداری از کودک و نوزاد را با قیمتی منصفانه به مشتریان عزیز خود عرضه می‌کنیم

رویکردی که استودیو آسمان از همان ابتدا در پیش گرفته است، این امکان را در اختیار خانواده‌های مختلف قرار می‌دهد تا بتوانند بالاترین کیفیت ممکن را هنگام دریافت خدمات و محصولات از آتلیه را در مقابل پرداخت قیمتی کاملا منصفانه، داشته باشند. ارائه‌ی قیمت‌های رقابتی، هدایای متنوع، پیشنهادهای دوره‌ای و بسته‌های تخفیفی، گواه راستی گفته‌ی ماست که هیچ چیز ارزشمندتر از لبخند رضایت شما نیست.

خدمات عکاسی از کودک و نوزاد در استودیو - ۱۲ سال

خدمات عکاسی از کودک در فضای باز - ۸ سال

خدمات عکاسی در منزل و جشن تولد - ۹ سال

خدمات فیلمبرداری و ساخت ویدیو کلیپ - ۸ سال

۰۱

متعهد به مشتری مداری

مشتری مداری را چگونه تعریف می‌کنید؟ ما آن را اینگونه تعریف می‌کنیم که می‌کوشیم تا در روزگار پر هیاهوی فعلی، آسمان خانه‌ای امن و پر از مهر برای خانواده شما باشد تا لحضاتی که در آن سپری می‌کنید سرشار از آرامش و لذت باشد و در نهایت بتوانید تصاویر و محصولاتی را از ما به یادگار داشته باشید که پس سال‌ها دیدن آن، لبخند رضایت را بر لبان شما برجسته کند. حساسیت ما نسبت به ارائه‌ی خدمات حرفه‌ای و باکیفیت به مشتریان محترم، باعث رضایت بیش از ۴۰،۰۰۰ خانواده‌ عزیز شده است که در ادامه لطف و حمایت آنها، آسمان به یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین آتلیه‌های عکاسی کودک در تهران تبدیل گردیده است و ما به‌پاس قدردانی از آن‌ها و به حکم وظیفه و آرمان، همیشه کوشیده‌ایم تا با اصلاح و تقویت نقاط ظعف و ارتقای مزیت‌های رقابتی خود، سطح رضایت شما عزیزان را بیش از پیش بالا ببریم.

۰۲

کیفیت و تنوع بالای محصولات

ما انواع محصولات و روش‌های ارائه‌ی عکس و ویدیو را در اختیار مشتریان عزیز می‌گذاریم؛ از جمله چاپ روی کاغذهای مختلف، ژورنال صحافی ایتالیایی و فتوبوک در ابعاد، جلدها و باکس های متنوع، انواع قاب با اجراهای مختلف و پرس عکس روی شاسی جهت نصب روی دیوار، فروش فایل عکس و حتی چاپ و اجرای فاین آرت که استفاده از آن مختص گالری‌های هنری است، اما آسمان به‌عنوان اولین و تنها آتلیه عکاسی، این قابلیت را به مشتریان ویژه خود تقدیم می‌کند. همچنین استودیوی فیلمبرداری ما با افتخار ساخت انواع ویدیو کلیپ متناسب با خواسته‌ی شما را فیلمبرداری و متناسب با کلیپ‌های ترند روز تدوین و تقدیم مشتریان عزیز می‌کند.

۰۳

محیطی ایمن و سلامت

یکی از مهم‌ترین مسائلی که آتلیه آسمان نسبت به آن جدیت بی چون و چرا نشان می‌دهد، سلامت، نظافت و پاکیزگی محیط آتلیه‌ای است که محل رفت و آمد کودکان دلبند شماست. نظافت منظم فضای عمومی، استریل نمودن سالن‌ها، پارچه‌ها و لباس‌ها پس از اتمام هر نوبت عکاسی، جلوگیری از ورود خانواده‌ها با کفش آلوده (مشتریان گرامی می‌بایست در زمان حضور در آتلیه کفش تمیز به همراه داشته باشند و برای مراجعین دیگر، استفاده از کاور کفش الزامی است)، استفاده از دستگاه تصفیه هوا و بسیاری موارد دیگر، پاکیزگی محل حضور شما و عزیزان‌تان را تضمین می‌کند. همچنین به‌یاد داشته باشید که تمامی نورهای مورد استفاده در آتلیه آسمان، استاندارد و بدون پرتو فرابنفش هستند و به نوزاد و کودک دلبند شما هیچ‌گونه آسیبی وارد نمی‌کنند.

۰۴

کالیبراسیون دقیق رنگ و نور

استودیو آسمان از معدود آتلیه‌های عکاسی در ایران است که در آن طی همه‌ی مراحل، از عکاسی تا ادیت و چاپ عکس‌ها، رنگ و نور و تصاویر به شیوه‌ای اصولی و کاملا مکانیزه تنظیم می‌گردند. اینگونه که در فضای استودیو و وابسته به اینکه با چه فلاش یا حالت دهنده نوری استفاده شده و یا در استودیو چه رنگ محیط و با چه دوربین و چه لنزی عکس گرفته شده است رنگ متفاوت است پس ما با ابزاری به نام ColorChecker ، پروفایل رنگی هر سه سالن عکاسی را به صورت مجزا ساخته و بر تمام تصاویر آن سالن اعمال می نماییم و در ادامه در مانیتوری که با دستگاه چاپ کالیبره شده است، رتوش و اصلاح رنگ و نور انجام شده و در نهایت عکسی به شما تحویل داده می‌شود که رنگ بندی صحیح و بدون خطایی از رنگ‌های موجود در تصویر را داشته باشد و البته بسیار جذاب تر از آنچه شما تصور می‌کنید.

در کنار شماییم تا با ساختن لحظه‌هایی شاد و لذت بخش، خاطرات تکرار نشدنی خانواد‌ه قشنگتون رو برای همیشه ماندگار کنیم

لحظه‌ای برای ماندن، خاطره‌ای برای همیشه

کادر جوان، هنرمند و پرتلاش آسمان

استودیوی ما با بهره‌مندی از جوانان کارآزموده، خلاق و هنرمند در دپارتمان‌های مختلف، سعی در ارائه خدمات باکیفیت و متناسب با ارزش‌های همراهان همیشگی آسمان دارد. این مجموعه با ۳۵ نفر پرسنل در 7 دپارتمان گروه عکاسی، فیلمبرداری، طراحی و ادیت، اداری و مالی، گرافیک، مارکتینگ و تولید محتوا صبح تا ۹ شب، آماده‌ی خدمت‌گزاری به خانواده‌های محترم است

طاها قوچکانلو
طاها قوچکانلو
مدیر عامل
سبا صفایی
سبا صفایی
مدیر داخلی
امیر ابوالحسنی
امیر ابوالحسنی
مدیر تیم عکاسی
مهشید نیک امجاد
مهشید نیک امجاد
سرپرست تیم طراحی وادیت
هادی خراسانی
هادی خراسانی
مدیر اجرایی پروژه داستان عکس‌ها
سپیده کریمی
سپیده کریمی
عکاس و سرپرست سالن نوزادی
علیرضا عظیمی
علیرضا عظیمی
سرپرست فیلم برداری و تدوین
ساناز مصطفی زاده
ساناز مصطفی زاده
سرپرست آموزش
 عطا پهلوان
عطا پهلوان
سرپرست گروه هنری
نازیلا محمدی
نازیلا محمدی
عکاس
محمد سعید باجلان
محمد سعید باجلان
عکاس و فیلم بردار
یگانه صانعی
یگانه صانعی
عکاس
زهره سلیمی
زهره سلیمی
عکاس
غزل توکلی
غزل توکلی
عکاس
زهرا میرزايی
زهرا میرزايی
طراح و ادیتور
مرضیه دوخایی
مرضیه دوخایی
طراح و ادیتور
مهسا نیک امجاد
مهسا نیک امجاد
طراح و ادیتور
آتوسا هجیری آذر
آتوسا هجیری آذر
کارشناس فروش
فرشته نجومی
فرشته نجومی
مسئول رزرواسیون
پریسا محمدی
پریسا محمدی
مسئول رزرواسیون
سهند خادمی
سهند خادمی
امور فنی و تسهیلداری
ارشیا آقا بابایی
ارشیا آقا بابایی
فیلمبردار
سیاوش میرزایی مهر
سیاوش میرزایی مهر
کارگردان پادکست کودکستان
مهشید احمدی
مهشید احمدی
حسابدار
شکیبا مصلحی
شکیبا مصلحی
حسابدار
یاسمن یزدانی
یاسمن یزدانی
کارشناس مارکتینگ
امیرحسین محمدی
امیرحسین محمدی
طراح دکور